O Odd Melin #1 Jäsen · 17 viestiä 18 hel 2025 klo 09:09 Odd Melin Jäsen 17 viestiä 18 hel 2025 klo 09:09 #1 Olemme juuri poistaneet antiikki lämpöpumpun. Tuloksena on suuri reikä ulkoseinässä. Miten sellaisen korjaa parhaiten? #korjata
Olemme juuri poistaneet antiikki lämpöpumpun. Tuloksena on suuri reikä ulkoseinässä. Miten sellaisen korjaa parhaiten?
GregerRil #2 Jäsen · 104 viestiä 18 hel 2025 klo 09:41 GregerRil Jäsen 104 viestiä 18 hel 2025 klo 09:41 #2 Polyuretaanivaahto -> tasoite -> maalaa/tapetoi.
Jiji #3 Jäsen · Sydvästra Skåne · 4 256 viestiä 18 hel 2025 klo 09:44 Jiji Jäsen Sydvästra Skåne 4 256 viestiä 18 hel 2025 klo 09:44 #3 mistä seinä on tehty? Husfixia olen käyttänyt suuriin reikiin tiili/rapattuseinässä ja sitten tasoittanut.
mistä seinä on tehty? Husfixia olen käyttänyt suuriin reikiin tiili/rapattuseinässä ja sitten tasoittanut.
D Daniel 109 #4 Jäsen · E · 39 681 viestiä 18 hel 2025 klo 09:47 Daniel 109 Jäsen E 39 681 viestiä 18 hel 2025 klo 09:47 #4 Onko putki liitetty ja käytössä? Ei saa siinä tapauksessa rakentaa sisään.
O Odd Melin #5 Jäsen · 17 viestiä 18 hel 2025 klo 13:10 Odd Melin Jäsen 17 viestiä 18 hel 2025 klo 13:10 #5 Se on muurattu seinä vuodelta 1895. Ei, putket ovat vanhan asennuksen jäännöksiä, joten meidän ei tarvitse välittää niistä.
Se on muurattu seinä vuodelta 1895. Ei, putket ovat vanhan asennuksen jäännöksiä, joten meidän ei tarvitse välittää niistä.