Tarvitsen korjata betonipylväs aidalleni. Se on todella huonossa kunnossa, luultavasti se pitäisi purkaa ja valaa uusi. Mutta haluan mieluiten välttää sitä eri syistä.

Mikä on helpoin tapa korjata se (katso kuva) Rikkinäinen betoniportti valkoisen aidan vieressä, parannus tai korvaaminen pohdinnan alla.

Pitäisi kai vain koputtaa rikki itse pylväs ja sitten valaa uusi suoraan paikan päällä ja käyttää vanhaa perustusta, olisi helpoin toimenpide, jolloin jätät paikalleen sekä siellä olevat raudoitukset että metallikiinnikkeet, jotka pitävät itse aitauksen.

• Tykkään
noone70
  • Laddar…
N noone70 sanoi:
Tarvitsen korjata betonipylvään aitaa varten.
Se on todella huonossa kunnossa, pitäisi varmaan purkaa ja valaa uusi.
Mutta haluan mieluiten välttää sen eri syistä.

Mikä on helpoin tapa korjata se (katso kuva)[kuva]
Moi! Miten projekti eteni? Mitä teit?

B barkisar sanoi:
Hallåj! Hur gick det med detta projektet? Vad gjorde du?
On yhä minun tekemislistallani :)

• Tykkään
barkisar ja 1 muu
  • Laddar…
N noone70 sanoi:
On edelleen tehtävälistallani :)
Oletko voinut rastittaa sen pois listaltasi? Jos olet, millainen oli lopputulos? 😁👍 Minulla on edessäni samanlainen projekti.

B Breden94 sanoi:
Oletko pystynyt rastimaan sen pois listaltasi? Jos näin on, millainen lopputulos oli? 😁👍 Minulla on samanlainen projekti edessäni.
Tein siitä helppoa
Myin talon 😂

• Haha
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Kuten tuo tolppa näytti, vaikuttaa se olleen järkevin ratkaisu.

• Haha
Testarn ja 1 muu
  • Laddar…
N noone70 sanoi:
Tein sen itselleni helpoksi
Myin talon 😂
Voitko pyytää ostajaa ottamaan haltuun "paikkasi" tässä asiassa? Haluan seurata sitä seuraavaan vuosikymmeneen.

B barkisar sanoi:
Voitko pyytää ostajaa ottamaan "paikkasi" asian hoitamisessa täällä? Haluan seurata tätä seuraavalle vuosikymmenelle.
En usko, että hän on sen tyyppinen tyyppi, joka ryhtyy tällaiseen projektiin.
(Ellen hän tule keksiä tapaa korjata se golfmailalla)😀

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.