7 451 lukukertaa ·
19 vastausta
7k lukukertaa
19 vastausta
Korjata ajotie
Vaikka olin erittäin selkeä tilavuuslaskelmassani, se ei ilmeisesti ollut tarpeeksi selkeää sinulle.T Taxture sanoi:
TS kirjoitti, että hän aikoo kaivaa 30 cm syvyyteen ja täyttää betonilla ja laatoilla.
Kirjoitan 25 cm betonista.
30 cm kaivaa pois, täyttää 25 cm betonilla, jää jäljelle, tadaa!
5 cm maalaatoille.
Joten ei, 500 kr ei riitä puoltatoista metriä.
Itse asiassa se riittää vain yhteen metriin, kun laatatkin maksavat muutaman kruunun.
Se, että TS sitten ajattelee yhden ainokaisen metrin olevan paljon, on minulle käsittämätöntä...
Asfalttikivi noin 200 euroa per tonni ja mitä löydän noin 1,6-1,8 tonnia/kuutio. Joten 1000 euroa ja kuljetuskustannukset pois laskettuna riittää 5-6 kuution täyttämiseen. Vaikea voittaa.
Betoniin on lähinnä sekoittaa betonia reilusti betonimurskalla, mikä tässä tapauksessa todennäköisesti toimii yhtä hyvin kuin puhdas betoni. Betonimurska on ilmainen, jos etsii mainoksia esimerkiksi käytetyille betonilaatoille ja omistaa moukarin.
Betoniin on lähinnä sekoittaa betonia reilusti betonimurskalla, mikä tässä tapauksessa todennäköisesti toimii yhtä hyvin kuin puhdas betoni. Betonimurska on ilmainen, jos etsii mainoksia esimerkiksi käytetyille betonilaatoille ja omistaa moukarin.
Kyllä, 1 metri ei ole paljon. Minun on vähennettävä betonia. Jos otan 15 cm betonia ja ostan sementtiä ja hankin hiekkaa, niin tulee halvemmaksi. Mutta kokeilen ensin Asfaltkross, koska se vaikuttaa edulliselta.lunnabo sanoi:
Vaikka olin erittäin selkeä tilavuuden laskennassa, se ei selvästikään ollut tarpeeksi selkeä Sinulle.
TS kirjoitti, että hän aikoo kaivaa 30 cm syvälle ja täyttää betonilla ja laatoilla.
Kirjoitan 25 cm betonista.
30 cm kaivamista, täyttäminen 25 cm betonilla, joten jäljelle jää, tadaa!
5 cm liukulaatoille.
Joten ei, 500 kruunua ei riitä puolitoista metriin.
Todellisuudessa se riittää vain yhteen ainoaan metriin, koska laatoilla on myös hintansa.
Sitten TS:ää ihmetyttää, että yksi ainoa pieni meteri on hänen mielestään paljon, se on minulle käsittämätöntä...
Kyllä, laskeminen ei todellakaan ollut mitään sellaista, jonka osaat.
Onneksi apua on saatavilla täällä Byggahus-sivustolla sinulle.
Asfalttikuru on ehdottomasti halvin ratkaisu sinulle. Suosittelisin, että vuokraat tamppaajan ja painat koko reitin matkalta. Se voisi ehkäistä tulevia painumia...
Onneksi apua on saatavilla täällä Byggahus-sivustolla sinulle.
Asfalttikuru on ehdottomasti halvin ratkaisu sinulle. Suosittelisin, että vuokraat tamppaajan ja painat koko reitin matkalta. Se voisi ehkäistä tulevia painumia...
Klikkaa tästä vastataksesi