Minulla on talo, jossa on tiili- ja betoniseinät. Kasvoin puutalossa enkä ole tottunut käyttämään tulppia, joten tein virheen poraamalla aivan liian suuria reikiä. Olen yrittänyt korjata kuituvahvisteisella tasoitteella, mutta se ei pidä kiinni. Tietääkö joku, voiko ostaa "betonia" tuubissa, jotta reiät saataisiin täytettyä?

Oletko porannut tiileen, niin hienonna hieman tiiltä ja sekoita sekaan sekoitettuun rappauslaastiin ja täytä. Tulee parempaa kuin luulisi.

B
jos reikiä on paljon, voit ostaa kemiallisen ankkurin täyttääksesi ne

Myös husfixiä voi porata, on helppo käyttää.

Reiät eivät ole niin suuria, että niitä voisi käyttää sekoittaa laastia murskeen kanssa, muuten uskon, että se olisi erittäin hyvä ratkaisu. rakennusmestari henke ehdotti "kemiallista ankkuria", jota minun täytyy konsultoida Googlea selvittääkseni, mitä se on. Kuulostaa kuitenkin mielenkiintoiselta. Minulla on myös keskusteluongelma Flashbackissa. Siellä joku ehdotti "kumilaajennusta", enkä tiedä, mitä se on, mutta aion perehtyä aiheeseen, sekin kuulostaa mielenkiintoiselta. Kuten kirjoitin Flashbackissa, en halua vain korjata ja maalata päälle niin, ettei sitä huomaa. Haluan korjata tehdyn virheen ja tehdä oikein. Kiitän teitä avusta, jota annatte niin halukkaasti ja pyyteettömästi!

B
kem expandern takaa sinulle toimivan täytön reikiin.
mutta kallista jos ei ole monia. Mutta etuna on pitkä injektio-neula, joten voi täyttää koko reiän.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.