161 lukukertaa ·
3 vastausta
161 lukukertaa
3 vastausta
Korjaa pieni lahovaurio paneelissa
Minulla on varastossani paneelilevy, joka on hieman lahonnut pienestä kohdasta, jossa aiemmin on ollut kyltti pitämässä kosteutta seinää vasten.
Muuten paneeli on hyvässä kunnossa, enkä halua tehdä mitään suuria toimenpiteitä. Paneelin profiilia ei myöskään voi enää ostaa vakiona. Miten tämä korjataan siististi iloisena amatöörinä?
Muuten paneeli on hyvässä kunnossa, enkä halua tehdä mitään suuria toimenpiteitä. Paneelin profiilia ei myöskään voi enää ostaa vakiona. Miten tämä korjataan siististi iloisena amatöörinä?
Olin varmaan vain tehnyt yksinkertaisen fiksauksen, poistanut mädän moraknivillä ja täyttänyt reiän pellavaöljykitillä, kauniinta olisi varmaan vaihtaa koko lauta, mutta se vaikuttaa turhan vaikealta, jos ei halua tehdä suurempia toimenpiteitä.
Jäsen
· Västernorrland
· 2 553 viestiä
Olin tehnyt saman kuin Fribygg. Ja varmistanut, että puhdistettava pinta kallistuu ulospäin oikealla vedenpoistolla ennen kuin korjaus asetetaan. Mahdollisesti asettanut veistetyn puupalan mukaan, jos reikä on niin suuri, että tuntuu tarpeelliselta täyttää enemmän kuin pelkällä kitillä.
Klikkaa tästä vastataksesi