Moi!

Nyt olen mokannut... Liesipolttoaine on vuotanut parketille ja liuottanut lakan. Onneksi vaikuttaa siltä, että puu ei ole vaurioitunut.

Kysymykseni on siis: Miten korjaan lakan parhaiten?

• Parkettilattialla on vaalea laikku, jossa lakkapinta on vaurioitunut. Puun pinta on paljastunut ja näyttää karhealta.
AntonHennessy AntonHennessy sanoi:
Moro!

Nyt olen sählännyt... Liesipolttoaine on vuotanut parketille ja liuottanut lakan. Onneksi puu ei näytä vahingoittuneen.

Kysymykseni onkin: Miten korjaan lakan parhaiten?
Hio pois ja lakkaa uudelleen. Voi tulla hieman sävyeroa alkuperäiseen. Voit rajata tarkasti rajoilla lautaan, joka ei ole vahingoittunut. Sitten lakkaat vain ne laudat, jotka vaurioituivat.
Voit myös odottaa pari päivää ja katsoa, häviääkö tahra, kun lakka kovettuu uudelleen.

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
T Tompafix sanoi:
Hioo pois ja lakkaa uudelleen. Voi tulla hieman sävyero alkuperäiseen. Voit rajata juuri niiden rajojen kohdalla, jotka eivät ole vahingoittuneet. Sitten lakkaat vain ne osat, jotka vaurioituivat.
Voit antaa sille pari päivää ja katsoa, häviääkö tahra, kun lakka kovettuu uudelleen.
Kiitos vastauksesta Tompa! Pelkään myös, että värisävyeroista tulee suuria, mutta ehkä se on rauhallista oikean tyyppisellä lakalla. Onko sinulla suositella jotain lakkaa?

Luulen, että sävyero näkyy vähemmän kuin merkki ivf 😀
Ei suoraan mitään suositeltavaa lakkaa. Mutta osta jokin tunnettu merkki

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.