Aion kunnostaa tyttären huonetta. Sähkökaapeleiden reititys ei tunnu niin pahalta, olen paljastanut vanhoja johtoja, jotka olivat salattuja laatan valun yhteydessä. Laastin ja rappauksen poisto meni nopeasti.
Patteri aiheuttaa minulle päänvaivaa. Läntinen kiinnike on irronnut kokonaan, joten se täytyy korjata siellä. Mutta mitä ja miten?
Patterin irrottaminen ei ole juuri nyt suurempi ongelma, järjestelmä on tyhjennetty. Korjaukseen, pitäisikö minun porata reiät molempiin kiinnitysreikiin, laittaa laasti sisälle ja sen jälkeen porata uudet kiinnikkeet. Pitäisikö minun harkita jotain levikelevyä? Tunnen olevani aivan hukassa tässä rehellisesti sanottuna.
Pois elementti, puhdista reikä huolellisesti, laita ankkurimassa sisään ja aseta kierrevarras paikoilleen. Anna kovettua ja kiinnitä kiinnike. Voit mahdollisesti porata hieman syvemmälle samalla.
Ps. Hyvä, että tämä ketju luotiin, se muistuttaa minua tekemään saman asian tiiliseinän elementin kanssa.
Korjasin tänään patterini.
Se oli vain laajentimen vetäminen ulos.
Käytin m10 kierrevartta, perforhylsa, ankkurimassa,
Puhdistin reiän harjalla ja ilmalla.
Täytin 3/4 reiästä, sitten laitoin perforhylsan ja täytin loput sekä laitoin kierrevarren,
käytin maalarinteippiä "valuformina"....