Hei kaikki sankarit!

Aion kunnostaa tyttären huonetta. Sähkökaapeleiden reititys ei tunnu niin pahalta, olen paljastanut vanhoja johtoja, jotka olivat salattuja laatan valun yhteydessä. Laastin ja rappauksen poisto meni nopeasti.

Patteri aiheuttaa minulle päänvaivaa. Läntinen kiinnike on irronnut kokonaan, joten se täytyy korjata siellä. Mutta mitä ja miten?
Patterin irrottaminen ei ole juuri nyt suurempi ongelma, järjestelmä on tyhjennetty. Korjaukseen, pitäisikö minun porata reiät molempiin kiinnitysreikiin, laittaa laasti sisälle ja sen jälkeen porata uudet kiinnikkeet. Pitäisikö minun harkita jotain levikelevyä? Tunnen olevani aivan hukassa tässä rehellisesti sanottuna.

• Patteri seinää vasten rikkinäisen ikkunan alla, vasemmalla halkeama. Lattialla on musta ja sininen letku. Taustalla näkyy tiilirakennus ja puita.
  • Huone remontin keskellä, vanha patteri ikkunan alla, paljaat sähköjohdot ja työkaluja lattialla, näkyy tiilitalo ikkunasta.
  • Elementin rikkoutunut kiinnike, johon tarvitaan korjaus. Edessään metallinen ja maalin peittämä kiinnitysalusta.
  • Tykkään
HSP
  • Laddar…
Pois elementti, puhdista reikä huolellisesti, laita ankkurimassa sisään ja aseta kierrevarras paikoilleen. Anna kovettua ja kiinnitä kiinnike. Voit mahdollisesti porata hieman syvemmälle samalla.

Ps. Hyvä, että tämä ketju luotiin, se muistuttaa minua tekemään saman asian tiiliseinän elementin kanssa.

• Tykkään
Denan353
  • Laddar…
Käytin pitkää poranterää saadakseni ulos toisen expandernin. Tuli myös hyviä reikiä, pyöreä on hyvä, vähemmän halkeiluriskiä👍

• Pora- ja putkityökaluja lattialla, jossa on porausjätettä ja putki. Työkaluja käytetty seinäexpanderin irrottamiseen.
  • Reikä seinässä, käytetty pitkää poranterää laajentimen poistamiseen. Reikä on pyöreä, mikä vähentää halkeilun riskiä.
  • Kaksi irrotettua expanderia valkoisella pinnalla, taustalla porauspölyä ja osa ruuvimeisselistä.
  • Tykkään
HSP
  • Laddar…
Korjasin tänään patterini.
Seinässä reiät elementin kiinnitystä varten, näkyvissä putki ja kiinnikkeet. Työkalut ja kiinnikkeet ovat osittain kiinni seinässä.
Se oli vain laajentimen vetäminen ulos.

Seinä, jossa näkyy betoniin asennettu pultti ja laasti, ympärillä naarmuja ja rapistunutta maalia.
Käytin m10 kierrevartta, perforhylsa, ankkurimassa,
Puhdistin reiän harjalla ja ilmalla.
Täytin 3/4 reiästä, sitten laitoin perforhylsan ja täytin loput sekä laitoin kierrevarren,
käytin maalarinteippiä "valuformina"....

• Tykkään
Denan353
  • Laddar…
Maalarinteippi muottina, houkutellaanko sillä sitten vai?

Kyllä, juuri niin, ettei ankarmassa valu ulos reiästä.

• Tykkään
Denan353
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.