Mitä minun pitäisi käyttää täyttämään reikä tältä puolelta, laasti tai betoni? Aiemmin siihen oli laitettu tiiliä tavallisella kalkkilaastilla, jonka joku myöhemmin valoi betonilla, mutta se halkeili ja erottui muun portaan yhteydestä.
Olen tietoinen siitä, että koko portaikko on liikkeessä ja joudun varmaan tekemään uuden 5 vuoden päästä tai niin, siellä on vain maata ja romua takana eikä ole tehty kunnolla. Haluan vain ratkaisun, joka on tarpeeksi hyvä ja siisti siihen asti. Korjauslaasti? Husfix?