Mitä minun pitäisi käyttää täyttämään reikä tältä puolelta, laasti tai betoni? Aiemmin siihen oli laitettu tiiliä tavallisella kalkkilaastilla, jonka joku myöhemmin valoi betonilla, mutta se halkeili ja erottui muun portaan yhteydestä.

Olen tietoinen siitä, että koko portaikko on liikkeessä ja joudun varmaan tekemään uuden 5 vuoden päästä tai niin, siellä on vain maata ja romua takana eikä ole tehty kunnolla. Haluan vain ratkaisun, joka on tarpeeksi hyvä ja siisti siihen asti. Korjauslaasti? Husfix?
 
  • Rappauksen ja betonin vaurio, erottunut kivestä, paljastaa sisätilan reiän vanhojen kivien ja sementin kanssa.
  • Kuvan portaat, joiden reuna on rapautunut; jokunen irtokivi ja rikkaruohoja portailla. Vieressä laasti-/ruk valamella.
täytyy selventää, että en tarkoita koko aukkoa, joka jäi tiilien jälkeen, vaan reikää betonin sivussa, jotta kaikki maa/täytemaa ei valu ulos ja portaat painu vielä enemmän!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.