Voin kertoa kokemukseni lyhyesti... Jos haluat koko keskustelun heidän kanssaan, lähetä pm.
Maksuimme osittain 21 955:- etupaneelista 12. marraskuuta. Samana päivänä tilaus vahvistettiin ja yritys sanoi, että toimitusaika tilauksesta oli noin 2 viikkoa.
Paneelia ei tullut, vaikka yritimme saada yrityksen lähettämään sen toistuvasti.
21. joulukuuta lähetimme heille kirjallisen vaatimuksen toimituksesta 9 päivän lisäajalla. Ei vastausta eikä ratkaisua yritykseltä.
Joten 31. joulukuuta peruutimme ostoksen ja vaadimme rahojamme takaisin. Yritys vastasi samana päivänä, että saisimme rahat heti, kun heidän talousosastonsa olisi paikalla. Mutta rahoja ei myöskään tule, vaikka he ovat luvanneet siirtäneensä rahat takaisin...
Yritys on yhteydessä 3 eri yhtiöön saman henkilön kautta.
https://www.facebook.com/fabriksmaleri
https://www.facebook.com/brackeboservice
https://www.facebook.com/dmhuset