Olen tilannut pesualtaan Fondamentalta Göteborgissa. Se olisi pitänyt toimittaa viikko sitten, mutta kun otin heihin yhteyttä, en ole saanut uutta toimituspäivää, vaan he ovat vain sanoneet, että palaavat asiaan. Onko jollakulla ollut samankaltaisia kokemuksia heidän kanssaan?