Katsoimme taloa, joka oli rakennettu CTEN:stä, muuten keksijän pojan talo, joka suunnitteli sen itselleen. Se oli mukana Hus&Hem-lehdessä muutama vuosi sitten. Viimeisimmässä numerossa on itse asiassa toinen CTEN-talo samalta arkkitehdilta, se oli hänen ensimmäinen talonsa ja sijaitsee naapurissa sen kanssa, jota katsoimme, Eriksvikissä Nackassa.
Vaikuttaa kätevältä rakentaa, mutta seinät eivät tuntuneet "oikeilta"
Mitä ymmärrän, se on enimmäkseen sellaista styroksia, joka on rapattu päälle, joten se voi selittää hieman erilaisen tunteen, hyvin kaukana oikeasta kivitalosta voi sanoa.