Hei
Aion rakentaa talon mutta olen vielä julkisivuvaiheessa!

Onko kellään kokemusta CTEN:stä?
www.cten.se

Onko materiaali suositeltavaa?
Millainen on eristyskyky?
Likimääräinen hinta-arvio?

Kiitollinen kaikista kommenteista!

Ystävällisin terveisin
Fredrik
 
Katsoimme taloa, joka oli rakennettu CTEN:stä, muuten keksijän pojan talo, joka suunnitteli sen itselleen. Se oli mukana Hus&Hem-lehdessä muutama vuosi sitten. Viimeisimmässä numerossa on itse asiassa toinen CTEN-talo samalta arkkitehdilta, se oli hänen ensimmäinen talonsa ja sijaitsee naapurissa sen kanssa, jota katsoimme, Eriksvikissä Nackassa.

Vaikuttaa kätevältä rakentaa, mutta seinät eivät tuntuneet "oikeilta" ;)

Mitä ymmärrän, se on enimmäkseen sellaista styroksia, joka on rapattu päälle, joten se voi selittää hieman erilaisen tunteen, hyvin kaukana oikeasta kivitalosta voi sanoa.
 
Se on kotona juttu marraskuun numerossa-03 Hus&Hem-lehdessä juuri tästä talosta!! Kiirehdi, kiirehdi kauppaan niin ehdit varmaankin ostaa yhden kappaleen!

Terveisin/ Malin
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.