3 566 lukukertaa ·
28 vastausta
4k lukukertaa
28 vastausta
klinkkerit eteisessä
On pieni ongelma luulen.
Onko käytävässä portaat, uskallanko avata lattian? Yksi kaveri luuli, että portaat lepäävät lattialla.
Mutta tuntuu siltä, että sen täytyy olla kiinnitetty ulkoseinään, joten ei pitäisi tapahtua mitään.
Voinko tarkistaa sen jotenkin?
Mitä voin tehdä, on vetää pari ruuvia portaiden alle, niin tiedän että ne ovat seinässä. Ajattelin myös laittaa tuen varmuuden vuoksi.
Mietteitä?
Onko käytävässä portaat, uskallanko avata lattian? Yksi kaveri luuli, että portaat lepäävät lattialla.
Mutta tuntuu siltä, että sen täytyy olla kiinnitetty ulkoseinään, joten ei pitäisi tapahtua mitään.
Voinko tarkistaa sen jotenkin?
Mitä voin tehdä, on vetää pari ruuvia portaiden alle, niin tiedän että ne ovat seinässä. Ajattelin myös laittaa tuen varmuuden vuoksi.
Mietteitä?
Moderator
· Stockholm
· 57 895 viestiä
Portaat lepäävät todennäköisesti osittain lattialla. Se, että lastulevy riittää, et voi laittaa klinkkeriä suoraan lastulevylle (yleensä). Luulen, että on olemassa jonkinlainen liima, jota voidaan käyttää puumateriaaleille, mutta myös erikoissauman kanssa. Kaiken on oltava elastista. Luulen, että on hyvin harvinaista, että sitä käytetään (ja siihen on jokin syy).
Reunus tai sauma ympäri. Voit laittaa pehmeän sauman klinkkerin ja puulattian väliin, eli silikonia. Sitä voi ostaa samasta tuotesarjasta kuin tavallisen klinkkerin sauma-aineen, jotta väri on sama.
Reunus tai sauma ympäri. Voit laittaa pehmeän sauman klinkkerin ja puulattian väliin, eli silikonia. Sitä voi ostaa samasta tuotesarjasta kuin tavallisen klinkkerin sauma-aineen, jotta väri on sama.
Ei klinkkereitä laiteta suoraan lastulevylle, vaan ensin tasoitetaan sitten klinkkereitä päälle.hempularen sanoi:Portaat lepäävät luultavasti osittain lattialla. Se, että lastulevy riittää, et voi laittaa klinkkereitä suoraan lastulevylle (normaalisti). Luulen, että on olemassa jonkinlainen liima, jota voidaan käyttää puumateriaalille, mutta myös erityisellä saumalla. Kaiken on oltava joustavaa. Luulen, että sitä käytetään erittäin harvoin (ja siihen on jokin syy).
Koskee reunusta tai saumaa ympärillä. Voit laittaa pehmeän sauman klinkkereiden ja puulattian väliin, eli silikonia. Sitä on saatavilla samasta tuotesarjasta kuin tavallinen klinkkerisauma, jotta väri pysyy samana.
Lisätietoja portaista?
Nyt on lattia revitty auki, palkit ovat paikallaan, joten nyt on eristys, lastulevy laitetaan tänään, ja sitten aloitetaan sen jyrsiminen. Muutto on huomenna.
Vain yksi kysymys, kun minun pitää pohjustaa lastulevy, voiko letku olla silloin paikallaan? Ja pohjustaa sen kanssa?
Vain yksi kysymys, kun minun pitää pohjustaa lastulevy, voiko letku olla silloin paikallaan? Ja pohjustaa sen kanssa?
olen nyt törmännyt ikävään asiaan, eteisessä missä pitäisi laittaa klinkkereitä, ei ole optimaalinen paikka mitata asioita, porras vasten elementtiä, joten kun vihdoin sahasin lastulevyn oikeaan mittaan... ei mahtunutkaan sisään. joten jouduin sahaamaan isomman palan pois.
joten nyt on noin 3-5cm alue, missä ei ole lastulevyä, ja se on juuri portaan alla, seuraava vaihe on tasoituslaastin levitys... mutta miten minun pitäisi tehdä siellä?
sain vinkin kaataa sinne paljon silikonia/lateksitukkia tai käyttää vaahtoa.
joten ole kiltti, mitä minun pitäisi tehdä?
joten nyt on noin 3-5cm alue, missä ei ole lastulevyä, ja se on juuri portaan alla, seuraava vaihe on tasoituslaastin levitys... mutta miten minun pitäisi tehdä siellä?
sain vinkin kaataa sinne paljon silikonia/lateksitukkia tai käyttää vaahtoa.
joten ole kiltti, mitä minun pitäisi tehdä?
Siellä missä asuimme aiemmin, laitoin klinkkeriä eteiseen suoraan lastulevyn päälle. Lisäsin jotakin jauhetta kiinnityslaastiin ja saumoihin saadakseni hieman elastisuutta, sitten vain laitoin ne paikalleen. Toimi loistavasti. Ei yhtään halkeamaa niistä 5-6 vuodesta, jotka asuimme siellä sen jälkeen. Ei kuitenkaan ollut lattialämmitystä. Pinta-ala n. 1x1,5 m.
Klikkaa tästä vastataksesi