Miten kiviLiima eristää? Ajattelen ikkunan asennusta. Yksi firma asentaa ikkunoita, ja yhdessä ikkunassa näyttää siltä, että he ovat käyttäneet kiviLiima. Se oli nimittäin vaaleanpunainen. Nyt on kulunut pari päivää, joten nyt se on enemmän oranssi.
Mutta eristääkö se yhtä hyvin kuin vaahtomuovi?
 
engs
Muistaakseni paloluokiteltu PU-vaahto on ollut pinkkiä, ivf se kvalisort jota olen käyttänyt.

Kiviliima jota olen käyttänyt on ollut tavallisesti heikosti keltainen kuitenkin.

Mutta kuten sanottu, voi varmasti vaihdella eri merkkien välillä.
 
M Mortsken sanoi:
Miten kiviliima sopii eristykseen?
Ajattelen ikkunan asennuksessa. Eräs firma, joka asentaa ikkunoita, ja yhdessä ikkunassa näyttää siltä, että he ovat käyttäneet kiviliimaa. Se oli nimittäin pinkkiä. Nyt on kulunut pari päivää, joten nyt se on enemmän oranssia.
Mutta eristääkö se yhtä hyvin kuin saumausvaahto?
Et voi nähdä väristä, millaista vaahtoa se on.
Miksi he olisivat käyttäneet juuri kiviliimaa, se ei ole halvempaa kuin tavallinen saumausvaahto:thinking:
 
Kiviliima on periaatteessa sama asia kuin vaahtomuovi, mutta se laajenee vähemmän, mikä voi olla hyödyllistä ikkunoita asennettaessa.
 
Kuulostaa hyvältä. Sitten ei väliä, onko se stenlim vai ei.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.