olen purkamassa vanhaa mosaiikkia keittiössä ja paljon seinää/betonia irtoaa mukana. siihen tulee uudet laatat, mutta ei yhtä korkealle kuin aiemmin. uskotko, että voin paikata reiät kittiä käyttäen ja sitten hioa, vai onko minun pakko käyttää kipsiä?
yst. terv. johanna
On olemassa ns. korjauskipsiä, joiden paksuus on 6 mm. Yksi ratkaisu voisi olla liimata sellainen seinään aina kattoon asti. Silloin sinun ei tarvitse tasoittaa niin paljon. Kipsi antaa myös hyvän, tasaisen pinnan laatoittamista varten.
Olin käyttänyt talokorjausainetta tai vastaavaa sementtipohjaista tuotetta, se sopii hyvin olemassa olevaan seinään, ja sitten laatoitat tämän päälle.
Kysy laattakauppiaalta, heillä on varmasti vinkkejä yhteensopivista tuotteista.
Kipsilevy on ohutta ja hentoa, ja sinun on kuitenkin käytettävä sementtipohjaista liimaa saadaksesi kipsilevyn kiinni.
Olin käyttänyt husfixiä tai vastaavaa sementtipohjaista tuotetta, se sopii hyvin nykyiseen seinään, ja sitten laatoitat tämän päälle.
Kysy laattakauppiaalta, heillä on varmasti vinkkejä yhteensopivista tuotteista.
Kipsilevy on ohut ja heikko ja sinun täytyy kuitenkin käyttää sementtipohjaista liimaa saadaksesi kipsilevyn ylös.
Kiitos vinkistä. Kävin hankkimassa husfixiä nyt, tajusin nimittäin, etten voi laittaa kipsiä, koska se vie liikaa tilaa uudesta keittiöstä 😊
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.