T tobsod #1 Jäsen · Stockholm · 35 viestiä 2 tam klo 21:02 tobsod Jäsen Stockholm 35 viestiä 2 tam klo 21:02 #1 Hei! Olen kunnostamassa sisäportaita. Voirolu on tammiviilua. Kipsilevy alla. Ajattelin tasoittaa liitoksen ja vahvistaa kulmaprofiililla - mutta kestääkö se? Voirolu maalataan valkoiseksi. Kuvassa näkyy yksityiskohta. Kipsilevyn alla on masonite. #kipsi #listat #kitit #puu
Hei! Olen kunnostamassa sisäportaita. Voirolu on tammiviilua. Kipsilevy alla. Ajattelin tasoittaa liitoksen ja vahvistaa kulmaprofiililla - mutta kestääkö se? Voirolu maalataan valkoiseksi. Kuvassa näkyy yksityiskohta. Kipsilevyn alla on masonite.
J Jansson69 #2 Estetty · 3 260 viestiä 2 tam klo 21:05 Jansson69 Estetty 3 260 viestiä 2 tam klo 21:05 #2 Ei, sanon, koska se on puuta, joka liikkuu, joten se tulee halkeilemaan.. Parempi gyproc-kipsilevyjä käyttää kaiken yhdessä..
Ei, sanon, koska se on puuta, joka liikkuu, joten se tulee halkeilemaan.. Parempi gyproc-kipsilevyjä käyttää kaiken yhdessä..
T tobsod #3 Jäsen · Stockholm · 35 viestiä 2 tam klo 21:08 tobsod Jäsen Stockholm 35 viestiä 2 tam klo 21:08 #3 J Jansson69 sanoi: Ei, sanon minä, koska puu liikkuu ja se tulee halkeamaan.. Parempi laittaa kipsiä koko hommalle.. Kiitos, mutta kipsaaminen ei onnistu, koska siinä tapauksessa meidän täytyy jatkaa vagnstycket ympärillä. Onko listat sitten se, mitä minun pitäisi katsoa?
J Jansson69 sanoi: Ei, sanon minä, koska puu liikkuu ja se tulee halkeamaan.. Parempi laittaa kipsiä koko hommalle.. Kiitos, mutta kipsaaminen ei onnistu, koska siinä tapauksessa meidän täytyy jatkaa vagnstycket ympärillä. Onko listat sitten se, mitä minun pitäisi katsoa?
J Jansson69 #4 Estetty · 3 260 viestiä 2 tam klo 21:09 Jansson69 Estetty 3 260 viestiä 2 tam klo 21:09 #4 Kyllä maalattu lista peittää liikkeet paremmin..