Olemme parhaillaan remontoimassa ruokasaliamme. Talo on vuodelta 1923 ja seinät koostuvat kaislasta ja rappauksesta, niin sanotuista kloasong-seinistä, jos olen ymmärtänyt oikein. Aiomme joko maalata tai tapetoida ja mietimme nyt, voiko tavallista tasoitetta käyttää ylitasoitukseen vai tekeekö se talosta liian tiiviin? Ja jos päätämme maalata, pitääkö maalin silloin olla hengittävää?