Hei hopp,
Mitä suosittelisitte pinnaksi "karkeaan" kellariin? Olemme miettineet epoksitasoitetta (itsetasoittuva), voisiko se olla sopiva?
Entä muuten? Kun lattia on karkea, millä tasoittaa lattia saadakseen tasaisen ja "siistin" pinnan?
Olemme katsoneet Optirocin "tasoitteen tietolehteä", ja siinä käytetään paksumpaa, pastamaista massaa kaltevuuden luomiseen ja pienten alueiden tasoittamiseen, ja ohuempaa "velliä" suuremmille alueille. (4200 ja 317).
JoGi