Hei hopp,

Mitä suosittelisitte pinnaksi "karkeaan" kellariin? Olemme miettineet epoksitasoitetta (itsetasoittuva), voisiko se olla sopiva?

Entä muuten? Kun lattia on karkea, millä tasoittaa lattia saadakseen tasaisen ja "siistin" pinnan?

Olemme katsoneet Optirocin "tasoitteen tietolehteä", ja siinä käytetään paksumpaa, pastamaista massaa kaltevuuden luomiseen ja pienten alueiden tasoittamiseen, ja ohuempaa "velliä" suuremmille alueille. (4200 ja 317).

JoGi
 
ajoin kotona lattiatasoitteen kanssa tasoittaakseni... koska se oli kellarikerroslattia, niin fuskasin ja käytin kuituvahvistamatonta, vaan sitä halvinta vaihtoehtoa (ei Optiroc vaan joku muu fuskamerkki) (betonilaatta kuitenkin liikkuu vain minimaalisesti)...

käytin Optiroc-kuituvahvistettua yläkerrassa kun tasoitin puulattiaa (primer ja vahvike ennen) jotta pystyin laatoittamaan eteisen ja keittiön lattian...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.