J JF. #1 Jäsen · Västmanland · 747 viestiä 1 tou 2022 klo 17:40 JF. Jäsen Västmanland 747 viestiä 1 tou 2022 klo 17:40 #1 Kuinka helpoiten käsitellä ikkunan kulmat, jos haluaa kipsilevystä tehdyt smygar? Käytetäänkö jotain listaa tasoittamiseen vai miten olette tehneet?
Kuinka helpoiten käsitellä ikkunan kulmat, jos haluaa kipsilevystä tehdyt smygar? Käytetäänkö jotain listaa tasoittamiseen vai miten olette tehneet?
Stefan N #2 Työkaluhullu · Stockholm Täby · 13 709 viestiä 1 tou 2022 klo 17:42 Stefan N Työkaluhullu Stockholm Täby 13 709 viestiä 1 tou 2022 klo 17:42 #2 Yleiset kittikulmat. https://www.bauhaus.se/aquabead-hornprofil-2740mm-med-lim
J JF. #3 Jäsen · Västmanland · 747 viestiä 1 tou 2022 klo 17:47 JF. Jäsen Västmanland 747 viestiä 1 tou 2022 klo 17:47 #3 Stefan N sanoi: Yleiset tasoitenurkat. [linkki] leikkaatko ne yhdessä kulmissa?