Rakennan paraikaa valmistekotaloa, se toimitettiin elokuussa ja on yhä ulkogipsilevy otteessa. Se ei näytä enää kovin raikkaalta, tietääkö joku, mitä se kestää veden, lumen, kosteuden, valon jne. suhteen?

Kiitos
 
Ei ole isompaa vaaraa jättää sitä seisomaan talven yli. ;)
 
Bob_the_builder
Min stod ilman panelia lokakuu–heinäkuu (luulenpa, että se oli... kuukaudet menevät niin nopeasti) ilman ongelmia. Valmistajat kuitenkin suosittelevat maksimissaan kolme kuukautta suojaamattomana, mutta jos se saa kuivua silloin tällöin, niin se on varmaan ok. Talomme oli eristämätön mainitun ajan, joten kipsilevy sai kuivua molempiin suuntiin. Tunnustele levyjä, tiedän. Jos ne tuntuvat pehmeiltä ja hauraalta, niin alkaa varmaan olla hankalaa...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.