Min stod ilman panelia lokakuu–heinäkuu (luulenpa, että se oli... kuukaudet menevät niin nopeasti) ilman ongelmia. Valmistajat kuitenkin suosittelevat maksimissaan kolme kuukautta suojaamattomana, mutta jos se saa kuivua silloin tällöin, niin se on varmaan ok. Talomme oli eristämätön mainitun ajan, joten kipsilevy sai kuivua molempiin suuntiin. Tunnustele levyjä, tiedän. Jos ne tuntuvat pehmeiltä ja hauraalta, niin alkaa varmaan olla hankalaa...