Hei!
Olemme tekemässä remonttia kipsilevyillä. Meillä on takka, jossa on sisäpannu, ja mietimme, voiko takan seinät kipsata vai täytyykö takan vieressä käyttää jotain muuta materiaalia? Nyt siinä on kuitulevyt... itse takka on rapattu jollain epämiellyttävän röpelöisellä, suurilla kökkäreillä. Haluaisin myös kysyä neuvoa, mitä voisi tehdä, jotta siitä saisi sileämmän, kun sitä on nyt vaikea puhdistaa. Rappaus, ja minkä tyyppinen rappaus siinä tapauksessa?