Hei!
Olemme tekemässä remonttia kipsilevyillä. Meillä on takka, jossa on sisäpannu, ja mietimme, voiko takan seinät kipsata vai täytyykö takan vieressä käyttää jotain muuta materiaalia? Nyt siinä on kuitulevyt... itse takka on rapattu jollain epämiellyttävän röpelöisellä, suurilla kökkäreillä. Haluaisin myös kysyä neuvoa, mitä voisi tehdä, jotta siitä saisi sileämmän, kun sitä on nyt vaikea puhdistaa. Rappaus, ja minkä tyyppinen rappaus siinä tapauksessa?

• Takka, jossa on valurautaovi ja valkoinen, karkeasti rapattu pinta, ympäröity entisillä ja uudistetuilla seinillä, taustalla halkoja ja lamppu.
Olen tehnyt juuri tämän matkan.

Päätimme kipsiin asti takkaan, teillä näyttää olevan selkeä jakaja jo. Nuohooja neuvoi jättämään seinän takan taakse, jotta voi tulevaisuudessa tarkkailla halkeamia.

Takan ympärillä oli rapattu seinä, joten tasoitin sen laajalla kitillä.

Itse takan hioin alas ja käytin sitten tavallista hienotasoitettä saadakseni sen sileäksi. Sitten maalasin estopohjamaalilla ja puumaalilla. (Meillä oli ennen tiiliä.)

Erittäin tyytyväinen lopputulokseen, kun seinän väri on sama kuin muissa seinissä, ja kattolista yhdistää pienen syvennyksen.

• Tykkään
Mialia
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.