4 707 lukukertaa ·
2 vastausta
5k lukukertaa
2 vastausta
Kipsilevy/tasainen kipsikatto!!!
Jep, nyt on saavutettu kriittinen piste (vaimon kanssa)
, keskustelemme sisäkatosta ensi vuoden talonrakennustamme varten. Valinta on kipsilevyjen tai sileiden kipsikattojen välillä, mutta todennäköisesti päädymme sileisiin kattoihin. Kysymys kuuluu, palkkaammeko maalarin tasoittamaan katon vai emme. Kiinnostaako maalaria tasoittaa tavallinen standardikipsi katossa, johon olen viistänyt lyhyet sivut itse, vai haluavatko he tasoittaa vain oikeaa kattokipsiä? /katso kuvia, jos mietitte, mitä kipsiä tarkoitan.
Moderator
· Stockholm
· 56 240 viestiä
Näyttää siltä, että tarkoitat kipsilevyä, joka on myös lyhyiltä sivuilta upotettu. En ole koskaan nähnyt sellaisia levyjä, mutta olen kuullut, että niitä on olemassa.
Ne ovat luultavasti vielä melko harvinaisia uskon. Tuloksesta tulee varmaan parempi tällä uudella levytyypillä, mutta useimmat ovat luultavasti tyytyväisiä tavallisiin levyihin. Onhan väistämättä jonkin verran kohoumaa, kun saumapaperi tasoitetaan lyhyille sivuille. Normaalitilassa tätä kuprua ei näe.
Ne ovat luultavasti vielä melko harvinaisia uskon. Tuloksesta tulee varmaan parempi tällä uudella levytyypillä, mutta useimmat ovat luultavasti tyytyväisiä tavallisiin levyihin. Onhan väistämättä jonkin verran kohoumaa, kun saumapaperi tasoitetaan lyhyille sivuille. Normaalitilassa tätä kuprua ei näe.
Klikkaa tästä vastataksesi