Nyt on periaatteessa kaikki laatat poistettu. Virta on tietenkin katkaistu.

Tältä näyttää seinä. Lopullinen tavoite on suora ja tasainen pinta, en aio asentaa uutta laattaa vielä, koska emme ole löytäneet oikeaa laattaa. Toimiiko puhdas ja pestävä maalattu seinä, sekä kipsilevy tämän seinän päälle?

Vai täytyykö minun tehdä karkea tasoitus ja tasoittaa, sitten maalata?

Mitä minun pitää ottaa huomioon? Olisin kiitollinen avusta.
 
  • Keittiön seinä ilman laattoja, paljastaa epätasaisen pinnan ja rosoisen laastikerroksen pesualtaan ja työtason yläpuolella.
Kiinnitä kipsilevyt kaakeliliimalla, ne pysyvät varmasti ja voit täyttää sillä pahimmat reiät tarvittaessa.
 
Stefan N Stefan N sanoi:
Laita kipsilevyt laattaliimalla, pysyvät varmasti ja voit täyttää pahimmat reiät tarvittaessa sillä.
Tarvitsenko ajatella kosteussulkua? Seinämä aiotaan vain maalata.
 
Tarvitsenko ajatella kosteussulkuja?
 
Käytä kestävää maalia, ei mitään halpishuttua vaan
 
Pitääkö minun ottaa huomioon kosteussulku seinän ja kipsilevyn välillä?
 
Kawar.A Jenka17 sanoi:
Täytyykö minun miettiä kosteusesteitä seinän ja kipsilevyn välillä?
Ei, ei jos tarkoitat vettä keittiöstä.
 
Okei. Mutta minun ei tarvitse huolehtia siitä, että levy ja seinän väliin muodostuu ajan myötä kosteutta?
 
Ei, sinulla ei ole lainkaan samoja määriä kuin esim. suihkussa. En ole koskaan kuullut kosteussulusta keittiössä.
 
Kawar.A Jenka17 sanoi:
Okei. Mutta minun ei tarvitse olla huolissani siitä, että levyjen ja seinän väliin muodostuu kosteutta ajan myötä?
Kuulostaa siltä, että olet ilman kaakeleita melko pitkään? ;):D
 
Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
Kuulostaa siltä, että olet ilman laattoja aika kauan? ;):D
No ei nyt niin kauan väittäisin. Mutta keittiötä käytetään paljon. Huolehdin eniten siitä, että kipsilevyyn tulee kosteusvaurio alareunassa pitkin työtasoa.
 
Kawar.A Jenka17 sanoi:
Ei kovin kauan haluaisin väittää. Mutta keittiö on paljon käytössä. Suurimmaksi osaksi huolestuttaa, että kipsilevy saa kosteusvaurion alareunassa pitkin työtasoa.
Oletko varma, että aiot laittaa kaakelia (ja onko järkevää tehdä se suoraan seinälle ilman, että tasoitat sen kipsillä), niin olisin harkinnut kahta vaihtoehtoa, 1: ei tehdä mitään. tai 2: laittaa 50 cm korkea kaistale kipsilevyä "halvin, helpoin roiskesuoja" toistaiseksi, ja poistaa sen, kun on aika laittaa kaakeli ....
 
Lasketko poistavasi levyn, kun haluat sitten laatoittaa? Jos näin on, ehkä sinun ei kannata kiinnittää sitä liian hyvin. Ehkä helpointa olisi kiinnittää roiskesuoja lähelle penkkiä ja kipsi ylemmäksi, jolloin sillä ei ole samoja vaatimuksia olla täysin jäykkä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.