2 506 lukukertaa ·
12 vastausta
3k lukukertaa
12 vastausta
Kipsilevy suoraan seinään?
Nyt on periaatteessa kaikki laatat poistettu. Virta on tietenkin katkaistu.
Tältä näyttää seinä. Lopullinen tavoite on suora ja tasainen pinta, en aio asentaa uutta laattaa vielä, koska emme ole löytäneet oikeaa laattaa. Toimiiko puhdas ja pestävä maalattu seinä, sekä kipsilevy tämän seinän päälle?
Vai täytyykö minun tehdä karkea tasoitus ja tasoittaa, sitten maalata?
Mitä minun pitää ottaa huomioon? Olisin kiitollinen avusta.
Tältä näyttää seinä. Lopullinen tavoite on suora ja tasainen pinta, en aio asentaa uutta laattaa vielä, koska emme ole löytäneet oikeaa laattaa. Toimiiko puhdas ja pestävä maalattu seinä, sekä kipsilevy tämän seinän päälle?
Vai täytyykö minun tehdä karkea tasoitus ja tasoittaa, sitten maalata?
Mitä minun pitää ottaa huomioon? Olisin kiitollinen avusta.
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 929 viestiä
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 929 viestiä
Oletko varma, että aiot laittaa kaakelia (ja onko järkevää tehdä se suoraan seinälle ilman, että tasoitat sen kipsillä), niin olisin harkinnut kahta vaihtoehtoa, 1: ei tehdä mitään. tai 2: laittaa 50 cm korkea kaistale kipsilevyä "halvin, helpoin roiskesuoja" toistaiseksi, ja poistaa sen, kun on aika laittaa kaakeli ....Jenka17 sanoi:
Lasketko poistavasi levyn, kun haluat sitten laatoittaa? Jos näin on, ehkä sinun ei kannata kiinnittää sitä liian hyvin. Ehkä helpointa olisi kiinnittää roiskesuoja lähelle penkkiä ja kipsi ylemmäksi, jolloin sillä ei ole samoja vaatimuksia olla täysin jäykkä.
Klikkaa tästä vastataksesi