Tietääkö joku kuinka paljon painoa kipsilevy kestää?
Avopuoliso ajattelee, että kaksi pyörää, jotka ovat vapaasti huoneistossa tällä hetkellä, eivät ole ihanteellisessa paikassa. Vaikka minun on vaikea ymmärtää asiaa, haluan olla avulias, kun pyörät saavat kuitenkin säilyä huoneistossa nykyisellään.
Toinen painaa noin 8-9kg, maastopyörä noin 14kg, sen ei pitäisi olla liikaa painoa kullekin kiinnityspisteelle. Pyörä ripustetaan polkimesta ja takarenkaasta, katso yllä oleva linkki. Ehkä jollakin täällä on kokemusta?
Ajattelin asentaa kiinnikkeet kipsiankkureilla. Yhteensä neljä ruuvia.
Aloita asettamalla lauta/sääntö seinälle lattiasta kattoon. Ehkä 28x95 mm.
Sen pitäisi löytää hyvä kiinnitys tai useita kiinnitysruuveja seinään.
Kiinnitä ensin kiinnikkeet oikeaan paikkaan läpivientiruuvilla ja mutterilla lautaan.
Tietenkin ruuveilla, joissa on upotettu pää, ruuvipää seinää vasten.
Ajattelin myös lattiasta kattoon ulottuvaa lautaa, mutta en usko, että siitä tulee kovin siistiä. Tai pikemminkin, se on siistimpää ilman sitä ratkaisua (vaikka ymmärrän, että siitä tulee vakaampi).
Katsotaanpa sääntöhakijalla, jos minulla on onnea, voin kiinnittää sen sellaiseen.
Ajattelin myös tuota lattian ja katon välistä levyä, mutta en usko, että siitä tulee kovin hieno. Tai pikemminkin, olisi tyylikkäämpää, jos ei tarvitsisi käyttää sitä ratkaisua (vaikka ymmärrän, että siitä tulee vakaampi).
Katsotaan, miten käy runkoetsimen kanssa, jos onni käy, voin kiinnittää sen siihen.
Minulla oli samanlainen ratkaisu edellisessä asunnossa, asensin akryylilevyt suojaamaan seinää. Minulla ei kuitenkaan ollut vastinetta renkaille, kitka riitti useimmiten, mutta se olisi todennäköisesti toiminut paremmin, jos ne olisi mattapintainen.
Äidin ja isän luona minulla oli DH-pyörä seinällä ja siellä käytin tauluhyllyjä, joille asetin renkaat, mutta myös muutaman kilon painavampi pyörä.
Julan pedalripustin yleensä plus kaapin kahva Biltemasta etupyörän alle. Ei kuitenkaan yleensä, mutta etupyörään ei tule paljon painoa, kahva on vain estämään pyörän pyöriminen.
Yritä löytää sääntö tai kuten aiemmin mainittiin, laita lauta lattialta kattoon.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.