Minä ja vaimoni olemme aikeissa rakentaa taloa, mutta emme ole vielä päättäneet tuleeko siitä kivi- vai puutalo.
Olen lukenut vähän erilaisista kevytbetoni-rakenteista, ja nämä vaikuttavat melko helpoilta tehdä itse paljon. Ainoa ongelma vaikuttaa olevan sähkövetokseen, missä on tarpeen jyrsiä uria.
Onko haittoja siitä, että kevyesti betonilla oleviin väliseiniin laitetaan kipsilevy helpottamaan sähkövedon (muuta kuin tilan pinta-ala pienenee)? Onko riskiä kosteudelle?