Hei! Olen juuri tasoittamassa uuden Ytong-taloni sisäseiniä. Olen kuitenkin vähän epävarma kipsitasoitteen vahvistamisesta, onko tämä tarpeellista? Tuntuu olevan erimielisyyksiä tästä asiasta. Toki verkon sisäänleipominen on hieman hankalampaa kuin vain heittää päälle 8 mm ja tasoittaa, joten miltä työvaiheet näyttäisivät tässä tapauksessa?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.