Hei,

Yleensä käytän kipsilevyankkureita pakkoineen ripustamaan verhoja ja kaapakiskoa kipsiseinään, ja aina se on toiminut hyvin, mutta kun halusin asentaa kuivatuspaikan pesutupaan, muutaman kuukauden kuluttua yksi kiinteä kohta alkoi heilua.
Meillä on verkko kipsiseinän päällä ja kuten näette kuvasta, ankkuri ei pysy paikoillaan. Aiemmin olen käyttänyt ankkureita maalattuun kipsiseinään ja se toimi, mutta ei tällä kertaa.
Voiko verkko kipsin päällä olla syy siihen, ettei se toimi hyvin?
Miten voin korjata sen nyt? Voinko poistaa ankkurin ja käyttää uutta ankkuria samassa pisteessä?
Vai onko kipsi jo rikki eikä samaa kiinteää pistettä voi enää käyttää?

• Kiinnityspiste kipsiseinässä, jossa näkyy löysä gipsiankkuri ja seinän vuoraus, mahdollisesti ongelma kankaan alla.
Arvaan, että olet käyttänyt gipsexpandia paksummille seinille kuin sinulla on.

• Tykkään
fered
  • Laddar…
F fered sanoi:
voinko poistaa expanderin ja käyttää uutta expanderia samassa kohdassa?
Voit yrittää porata varovasti niin, että ulompi osa irtoaa ja expanderin loppuosa voidaan työntää sisään. Sitten laita uusi kipsilevys expander, mutta varmista, että se on yksinkertaiselle kipsilevylle, jos sinulla on sellainen.

• Tykkään
fered
  • Laddar…
Ei tarvitse porata, tartu reunaan sivuleikkureilla ja taivuta kevyesti, on tehty niin, että reuna irtoaa helposti, paina sisään putki, joka jää jäljelle.

• Tykkään
spirou197 ja 2 muuta
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine sanoi:
Arvaan, että olet käyttänyt kipsin laajenninta paksummille seinille kuin sinulla on.
tiedän, että on olemassa yksinkertainen ja kaksinkertainen kipsiversio, jos sitä tarkoitat? käytin yksinkertaista kipsiversiota ja se oli toiminut ennen olohuoneessamme ja kaikissa makuuhuoneissamme, täällä pesutuvassa yksi kiinnityspiste ei ollut niin hyvä ajattelin ehkä tehdä sen uudestaan ja katsoa miten käy

kenneth5828 kenneth5828 sanoi:
Ei tarvitse porata, tartu reunaan sivuleikkureilla ja taivuta kevyesti, se on suunniteltu niin, että reuna irtoaa helposti, paina sisään putki, joka jää jäljelle.
Näin videon YouTubessa, jossa kaveri otti sen irti vasaran avulla, eli ruuvasi ruuvia hieman ja vasaroi sitten, jolloin se irtosi. Se toimi myös minulle, nyt olen yrittänyt pakkeloida reikää saadakseni paremman otteen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.