2 720 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Kiire! Tarvitsen jonkin perjantaihin 26/5 mennessä.
Göteborgin alueella:
Olen etsinyt tällaista:

jo jonkin aikaa. Valitettavasti en tiedä tarkalleen, mikä sen nimi on? beslag?
Juuri tämä on noin 1,5 cm leveä. Minulla oli 4 kpl näitä laatikossani, enkä valitettavasti muista, mistä ne ovat peräisin, ehkä jostakin ikea-jutusta tai ehkä isän ajalta keittiön "asentajana"..
Aion koota hyllyjärjestelmän. Ajattele Billy. Ja haluan jotain, millä kiinnittää hyllyt, ja tuollaiset valkoiset ovat hyviä, koska ne eivät erotu niin paljon. Jos teillä on muita vaihtoehtoja, jotka eivät ole niin hankalia käyttää, kertokaa siitä mielellään. Huomioikaa kuitenkin, että hyllytason sivujen ja rungon väliin ei jää väliä. Kertokaa siinä tapauksessa, mistä näitä voi ostaa.
Tietääkö joku, mistä näitä voi löytää?
Kiitollisena vastauksista!
Olen etsinyt tällaista:

jo jonkin aikaa. Valitettavasti en tiedä tarkalleen, mikä sen nimi on? beslag?
Juuri tämä on noin 1,5 cm leveä. Minulla oli 4 kpl näitä laatikossani, enkä valitettavasti muista, mistä ne ovat peräisin, ehkä jostakin ikea-jutusta tai ehkä isän ajalta keittiön "asentajana"..
Aion koota hyllyjärjestelmän. Ajattele Billy. Ja haluan jotain, millä kiinnittää hyllyt, ja tuollaiset valkoiset ovat hyviä, koska ne eivät erotu niin paljon. Jos teillä on muita vaihtoehtoja, jotka eivät ole niin hankalia käyttää, kertokaa siitä mielellään. Huomioikaa kuitenkin, että hyllytason sivujen ja rungon väliin ei jää väliä. Kertokaa siinä tapauksessa, mistä näitä voi ostaa.
Tietääkö joku, mistä näitä voi löytää?
Kiitollisena vastauksista!
Hei!
Mene lähimpään ikea-myymälään ja katso heidän kiinnikkeitään, heillä on aina osasto, jossa on erilaisia ruuveja ja kiinnikkeitä ym.
/Peter
Mene lähimpään ikea-myymälään ja katso heidän kiinnikkeitään, heillä on aina osasto, jossa on erilaisia ruuveja ja kiinnikkeitä ym.
/Peter
Tarkista www.specialbeslag.se Backaplanilla (expertin takana).
Muuten Hornbachilla on aika paljon beslag.
Osta valkoista spraymaalia biltemasta.
/CC
Muuten Hornbachilla on aika paljon beslag.
Osta valkoista spraymaalia biltemasta.
/CC
Hei!
Clas Olssonilla on nämä, jotka ovat melkein samanlaisia:
http://www.clasohlson.se/ext.asp?art=211333001
Myös ne sinun täytyy maalata itse valkoiseksi.
/pinebar
Clas Olssonilla on nämä, jotka ovat melkein samanlaisia:
http://www.clasohlson.se/ext.asp?art=211333001
Myös ne sinun täytyy maalata itse valkoiseksi.
/pinebar
Klikkaa tästä vastataksesi