Hei!
Haluaisimme ripustaa noin 15-20 kg painavan kristallikruunun kattoon. Tein koeporauksen ja sisäkatto koostuu noin 20 mm kipsistä ja sen jälkeen noin 10 mm puuta jonkinlaisena kerroksena. Sitten on ilmaa/eristystä. Onko esimerkiksi mollytulkkia, joka kestää noin 30 mm? Vai onko joku muu menetelmä suositeltavampi? Kestääkö katto näin korkean pistekuorman?