Hei kaikki

Ajattelin rakentaa pari keinuja, mutta olen jumissa terminologiassa, kun en tiedä mitä jotkut asiat ovat nimeltään.

Etsin tapaa kiinnittää kaksi köyttä lapsiystävällisellä tavalla, kuten kuvassa, tiedän että vastaavia on metallista, mutta en halua, että pienet suloisuudet loukkaantuvat.

Kiitollinen kaikesta avusta.

• Puinen keinu, jossa on kaksi köyttä, kiinnitetty pienillä metalliosilla ja muovisilla suojuksilla, lapsiystävällistä suunnittelua.
Onko se saumakohta alareunassa, niin sinun pitäisi mieluummin tehdä splitsausta.

D Daniel 109 sanoi:
Onko se alareunassa oleva saumakohta, niin silloin pikemminkin tarvitaan spliseeraus.
Tarkoitan noita mustia muoviosia tai jotain vastaavaa. Olen tutkinut splicerauksia, mutta en usko, että se on ainoa asia mitä tarvitaan.

Kyllä, se riittää ehdottomasti.
Jos jokin menee pieleen, se ei ole splitsning.

• Tykkään
faf ja 1 muu
  • Laddar…
Sitten vain teippiä ympäri? Ajattelen, että lapset mielellään näpräävät kaikkea, joten etteivät he keksi näprätä splitsingia :D

Mies splisaa yhteen gondolihissin vaijerin, ja splicee pitää.
On hyödyllistä osata splisata köysiä, sitä tehtiin jo 12-vuotiaana. Paljon vahvempi kuin mitkään puristettavat härpäkkeet köyden/vaijerin ympärillä.
Eikä ole mitään mahdollisuutta, että lapsi pystyisi purkamaan spliseen.

• Tykkään
fahlis
  • Laddar…
M MarcanOlsson sanoi:
Sitten vain teippiä ympärille? Ajattelen, että lapset mielellään koskettelevat kaikkea, joten etteivät he saisi päähänsä avata splitsausta :D
Ei mitään teippiä tai vastaavaa. Sitä ei tarvita.

Ok, kiitos kaikesta avusta. Nyt on vain löydettävä oikeanlainen köysi ja harjoiteltava muutaman kerran saadakseen splitsin tuntumaan oikealta.

Minulla on Bilteman halpa sininen köysi keinuumme. Ei kaunein, mutta se toimii.

Voin todistaa splicingin vahvuuden, köysi katkeaa ensin..

D Daniel 109 sanoi:
Minulla on biltemasin halpa sininen köysi meidän keinuun. Ei kaunein. Mutta se toimii.
Joo, kunnes auringon UV-säteet ovat tuhonneet köyden ja lapset saavat muovinpalasia käsiinsä. Ankarlina on paljon parempi, pehmeä ja miellyttävä polyesteri, jota lapsen kädet voivat pitää kiinni monien vuosien ajan, luultavasti myös lapsenlapsille tulevaisuudessa.

Joo, siitä olen samaa mieltä. Minun vaihtoehtoni on todella edullinen ratkaisu.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.