Minun täytyy ankkuroida lattiavalaisin jotenkin niin, ettei sitä voi kaataa. Koska avopuoliso ei halua, että poraamme reikiä mihinkään, ajattelin, että sen voisi yhdistää toiseen sohvan jalkaan.
2 puulistaa urilla + 2 ruuvia muttereilla ?
Musta maalattu naulavanne pienillä ruuveilla/muttereilla ?
Näitä onkin monia eri vaihtoehtoja.
(vapaa piirustus tietokonehiiren avulla )
2 puulistaa lovella + 2 ruuvia muttereilla?
Mustaksi maalattu piikkivyö pienillä ruuveilla/muttereilla?
Tähän löytyy monta versiota.
(vapaapiirustus tietokonehiirellä )
[kuva]
Ensimmäinen voi olla vaikea tehdä huomaamattomaksi, mutta piikkivyö oli erittäin hyvä ehdotus! Minulla on myös musta spraypullo, joten. Se on varmaan se, kun minulla on aikaa huomenna.
Sen pitää olla tarpeeksi tukeva, jotta pikkuruinen tottelematon 10 kuukauden ikäinen täällä kotona ei kaada lamppua lattialle jälleen. Hän on todella nopea, kun huomaa, että kääntää pois katseen puoleksi millisekunniksi Joten nippuside ei ehkä ole täysin vakaa.
Kiinnityspuristus, kaksi kappaletta. Ajattelin sellaista, joka voisi olla esimerkiksi rakennusaidan välissä.
Juuri niin kuin Hobbs kirjoitti, ja minullakin oli hetken aikaa sama idea. Se voisi toimia, mutta voi olla hankalaa saada se tarpeeksi tiukaksi, jotta se ei seisoisi epävakaasti. Putkissa on nimittäin eri halkaisija.
Panna lampun sivuun niiksi (harvoiksi) kuukausiksi joista on kyse?
Kyseessä on varmasti enemmän kuin vain muutama kuukausi. Parempi kiinnittää asiat sen sijaan että piilottaa puolet asunnosta vaatekaappiin (on enemmän asioita, jotka olisi voinut piilottaa, mutta olen ratkaissut sen samalla tavalla).