1 869 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Kiinnittää kuumuutta kestävää materiaalia betoniin
Olen valanut ulkokeittiöön työpöydän kannen, johon aion upottaa pallogrillin. Nyt aukko on hieman liian suuri (0,5-1 cm), jotta sarana toimisi hyvin. Tarvitsisin jotain lämmönkestävää materiaalia täyttämään aukko sekä suojaamaan grilliä betonilta. Ensimmäinen ajatukseni oli käyttää silikonia, mutta sellaisen löytäminen, joka kestää korkeita lämpötiloja, on säänkestävä ja kiinnittyy betoniin, ei vaikuta olevan aivan helppoa. Vaihtoehtoisesti voisin porata kiinni jotain pehmeämpää materiaalia, mutta mitä?
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 936 viestiä
Biltema tarjoaa korkealämpötilasilikonia....
Vaihtoehtona voi olla porata ja asettaa kolme raudoitustappia, joiden varassa grilli lepää...
Vaihtoehtona voi olla porata ja asettaa kolme raudoitustappia, joiden varassa grilli lepää...
Nähnyt sen, mutta mihin se kiinnittyy? Ja onko se ulkokäyttöön?
Minulla on Casco-silikoni 1500c, mutta sitä ei suositella ulkokäyttöön, olen kuitenkin testannut, ja sateen ja tuulen jälkeen se ei näytä kiinnittyvän niin hyvin betoniin...
Ajatus on käynyt mielessäni, expander tai jotain vastaavaa, mutta haluaisin, että se lepää pehmeästi, jotta grilli ei naarmuuntuisi liikaa.
Minulla on Casco-silikoni 1500c, mutta sitä ei suositella ulkokäyttöön, olen kuitenkin testannut, ja sateen ja tuulen jälkeen se ei näytä kiinnittyvän niin hyvin betoniin...
Ajatus on käynyt mielessäni, expander tai jotain vastaavaa, mutta haluaisin, että se lepää pehmeästi, jotta grilli ei naarmuuntuisi liikaa.
Klikkaa tästä vastataksesi