raubtier raubtier sanoi:
@EasyCash miten meni sinun tapauksessasi? Kiinnititkö kuten ajattelit täällä? Istun täsmälleen samassa tilanteessa tiiliverhouksella, joten kantavan palkin ruuvaaminen seinään ei ole vaihtoehto.
Terve, kiinnitin vaakasuoran palkin suoraan kattolaudan sivulle ja osuin kattopalkkeihin oikealla cc-mitalla. Katso tämä ketju, josta löydät kaksi kuvaa. Vaakasuora palkki täytyi vähän loveata.

Kirvesmies, joka teki sen, piti sitä parhaana ratkaisuna.

https://www.byggahus.se/forum/threads/klae-in-takfot-i-uterum.421300/#post-4282314

Hm ok onko kyseessä talon suuntainen palkki, joka on kiinnitetty kattoristikoihin ja sitten terassin kattopalkit on siinä, alla oleva sääntö, johon ne ripustetaan, missä ne on uritettu? Ymmärsinkö kuvat oikein sitten? :D

raubtier raubtier sanoi:
Hm ok onko se hirsi talon pituudeltaan, joka on ruuvattu kattokontruksiin ja sitten terassin kattopalkit ovat kiinni siinä, tukipuu alla, jonka varassa ne roikkuvat, ja johon on tehty ura? Ymmärsinkö kuvat oikein silloin? :D
Juuri niin. Voin ottaa uuden kuvan huomenna, jos haluat?

Luulen, että ymmärrän, mutta voit todella mielelläni lähettää kuvan tänne tai PM:ssä, jos sinulla on aikaa ja halua huomenna. (y):D

• Tykkään
EasyCash
  • Laddar…
Hei voit mielellään lähettää minulle kuvan myös! (Pm) Tiedän, että ketju on vähän vanha nyt, mutta istun samassa tilanteessa terveisin Magnus

• Tykkään
EasyCash
  • Laddar…
M Mexi71 sanoi:
Hei, voit mielellään lähettää minullekin kuvan! (Pm)Tiedän, että ketju on nyt hieman vanha, mutta olen samassa tilanteessa t. Magnus
Ehdottomasti.

• Valkoinen paneelikatto ja seinä kulmaliitoksessa.
  • Valkoinen paneelikatto, jossa on kattovaloelementit, näkyy ylhäältä katsottuna.
Mahtavaa, kiitos 👍

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.