5 598 lukukertaa ·
9 vastausta
6k lukukertaa
9 vastausta
Kiinnitäkö paneelilevy lastulevyyn?
Minulla on 6 mm levypaneeli ("mifa paneeli"), joka pitää kiinnittää lastulevyyn. Lähden siitä, että paneeli täytyy liimata, mutta mitä liimaa minun pitäisi käyttää?
"Puuliima" on kai lyhyt yksinkertainen vastaus, mutta riittääkö "tavallinen" puuliima, joka asetetaan juovina?
Vai pitäisikö käyttää esimerkiksi kangasliimaa ja levittää rullalla?
"Puuliima" on kai lyhyt yksinkertainen vastaus, mutta riittääkö "tavallinen" puuliima, joka asetetaan juovina?
Vai pitäisikö käyttää esimerkiksi kangasliimaa ja levittää rullalla?
PL400 on niin sanottu rakennusliima, jota voi ostaa tuubina samalla tavalla kuin lateksia ja silikonia, ts. laitetaan ruiskuun. Sitä voidaan käyttää kiinnittämään kaikenlaista, esim. kattotiiliä, sementtilaattoja asfalttiin, puupaneeleita lastulevyyn ....
Hum, minun on helpompi päästä Biltema:an... Mitä mieltä olette seuraavista ehdokkaista, minkä minun pitäisi valita?
40 SEK:
Monteringslim (36-4817)
"Liimaamiseen (ilman primeria) useimmista materiaaleista, kuten esimerkiksi klinkkeri, puupaneelit, kipsilevyt, muovi- ja puulistat, sekä teräs- ja metalliosat. Antaa joustavan liimaliitoksen. Liimaa myös kosteita, ei-huokoisia pintoja. Korkea kestävyys vettä, puhdistusaineita ja alkaleja vastaan. Läpinäkyvä. 310 ml, patruuna."
25 SEK:
Snickerilim (36-4811)
"Vesipohjainen puusepänliima sisä- ja ulkokäyttöön. Kynnyksien, ovenpielien, listojen ja puupaneelien liimaamiseen. Lastulevyn ja PVC-muovin liimaamiseen tiili- ja betonirakenteisiin. Kovettumisen jälkeen muodostuu vahva, kestävä ja kosteudenkestävä liimaliitos. Täysi lujuus (+23 °C): 7 vuorokauden kuluttua. Lämpötilan kestävyys kovettumisen jälkeen: -15 – +60 °C. 300 ml."
40 SEK:
Monteringslim (36-4817)
"Liimaamiseen (ilman primeria) useimmista materiaaleista, kuten esimerkiksi klinkkeri, puupaneelit, kipsilevyt, muovi- ja puulistat, sekä teräs- ja metalliosat. Antaa joustavan liimaliitoksen. Liimaa myös kosteita, ei-huokoisia pintoja. Korkea kestävyys vettä, puhdistusaineita ja alkaleja vastaan. Läpinäkyvä. 310 ml, patruuna."
25 SEK:
Snickerilim (36-4811)
"Vesipohjainen puusepänliima sisä- ja ulkokäyttöön. Kynnyksien, ovenpielien, listojen ja puupaneelien liimaamiseen. Lastulevyn ja PVC-muovin liimaamiseen tiili- ja betonirakenteisiin. Kovettumisen jälkeen muodostuu vahva, kestävä ja kosteudenkestävä liimaliitos. Täysi lujuus (+23 °C): 7 vuorokauden kuluttua. Lämpötilan kestävyys kovettumisen jälkeen: -15 – +60 °C. 300 ml."
Klikkaa tästä vastataksesi