4 893 lukukertaa ·
3 vastausta
5k lukukertaa
3 vastausta
Kiinnitä tv-taso kevytbetoniin VINKKEJÄ kiitos.
Hei.
Aion asentaa tv-huonekalun seinälle. Huonekalu on 180 cm pitkä ja kiinnitetään neljästä eri kohtaa. Sen päällä on tv ja vähän muuta, yhteensä noin 40-50 kg. Mitä tarvikkeita minun pitäisi käyttää, jotta se pysyy seinällä? Tämä on vanhempi asunto, jossa ulkoseinät ovat kevytbetonia.
Vinkkejä kiitos.
Aion asentaa tv-huonekalun seinälle. Huonekalu on 180 cm pitkä ja kiinnitetään neljästä eri kohtaa. Sen päällä on tv ja vähän muuta, yhteensä noin 40-50 kg. Mitä tarvikkeita minun pitäisi käyttää, jotta se pysyy seinällä? Tämä on vanhempi asunto, jossa ulkoseinät ovat kevytbetonia.
Vinkkejä kiitos.
Markkinoilla on sekä kevytsorabetoniruuveja, jotka kiinnitetään suoraan seinään, että kevytsorabetonitulppia, joita varten sinun täytyy porata reikä, lyödä tulpat sisään vasaralla ja käyttää sitten ”tavallisia” ruuveja kiinnittämiseen.sträss sanoi:
Moro.
Minun täytyy asentaa tv-kaluste seinälle. Kaluste on 180 pitkä ja kiinnitetään 4:llä eri kiinnityspisteellä. Kalusteen päälle tulee sitten tv ja vähän muuta. Joten sanotaan, että yhteensä noin 40-50 kg. Mitä minun pitäisi käyttää, jotta se pysyy seinällä? Asumme vanhemmassa asunnossa, jossa ulkoseinät ovat kevytsorabetonia.
Vinkkejä kiitos.
Etsi hakusanoilla kevytsorabetonitulppa GB tai MZK tai MEA tai
kevytbetoniruuvi, niin löydät mitä tarvitset.
Joten toisin sanoen tämä kevytsoraharkkoruuvi toimisi silloin ilman edes proppua? https://www.bauhaus.se/lattbetongskruv-8x130.html
Kyllä, sitten se riippuu hiukan kevytbetonin kunnosta. Sinun pitäisi tuntea, että ruuvi todella ”vetää”. Sitten riippuen siitä, miltä huonekalusi ja kiinnityskohdat näyttävät, saatat joutua täydentämään aluslevyillä, jotta ruuvilla on suurempi kosketuspinta huonekaluun.sträss sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi