4 190 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Kiinnitä pystypuu tiiliseinään?
Aion rakentaa näkösuojan anopille, ajattelin aloittaa pystyssä olevalla kiskolla kiinnitettynä seinään ja sitten tolpat cc 120. Kysymys on, miten kiinnitän ensimmäisen kiskon tiiliseinään (julkisivutiili), ehkä se on jopa ylilyöntiä? Ehkä toimii, jos aloittaa tolppalla seinän vieressä?
Olen ymmärtänyt, että tiiliseinään kiinnittäminen ei ole täysin yksinkertaista, joten jos sitä voi välttää, ehkä pitäisikin tehdä niin?
Olen ymmärtänyt, että tiiliseinään kiinnittäminen ei ole täysin yksinkertaista, joten jos sitä voi välttää, ehkä pitäisikin tehdä niin?
Minä kiinnittäisin sen ehdottomasti seinään. Sitten kunnolliset valettu kiinnityspisteet maahan. Kuinka pitkä ja korkea näkösuoja tulee olla? On helppo aliarvioida sellaisen rakenteen voimat tuulen, maanliikkeiden, lumen ym. vuoksi. Joten panosta hieman enemmän, jotta vältätte vinoon ja vääntyneeseen rakenteeseen ensimmäisen talven jälkeen!
/johan
/johan
Se tulee olemaan 360 cm pitkä ja 150 cm korkea ja sillä on noin 120 cm pituinen kulma. Se on asuinhuoneistotalo ja sijaitsee autotallirivistön takana, joten tuuli ei pääse siihen niin paljon.
Minkä kokoista kiilapulttia pitäisi käyttää?
Minkä kokoista kiilapulttia pitäisi käyttää?
Klikkaa tästä vastataksesi