4 142 lukukertaa ·
4 vastausta
4k lukukertaa
4 vastausta
Kiinnitä liuskekivi muurin kruunuun
Siirretty Puutarhasta
Hei,
Ajattelin kruunata muurin kattolaatalla. Kruunu on sementtiä, jonka olen tehnyt hieman kaltevaksi, se on vain yksi rivi laattoja, jotka aion asettaa päällekkäin "lukitus-paneeliksi" mutta nyt kysymykseen:
Kuinka kiinnitän sopivasti kattolaatat?
Olen valinnan edessä, käytänkö fix vai pl400, mitä mieltä foorumi on?
/Johannabacken
Hei,
Ajattelin kruunata muurin kattolaatalla. Kruunu on sementtiä, jonka olen tehnyt hieman kaltevaksi, se on vain yksi rivi laattoja, jotka aion asettaa päällekkäin "lukitus-paneeliksi" mutta nyt kysymykseen:
Kuinka kiinnitän sopivasti kattolaatat?
Olen valinnan edessä, käytänkö fix vai pl400, mitä mieltä foorumi on?
/Johannabacken
Sementtilaasti A.
Kiven pitäisi vain pysyä paikallaan - ei kuormittua merkittävästi. Voit varmasti käyttää fix jos haluat. Myös Cementbruk A toimii hyvin. Finbetong toimii myös. En voi sanoa, mikä pysyy parhaiten - kaikki vaihtoehdot pysyvät riittävästi. Cementbruk A (hienompi kiviaines ja enemmän sementtiä kuin finbetong) käytetään laattojen asennuksessa laastiin - se pysyy varmasti voin luvata, ja on huomattavasti halvempaa kuin fix. Kostuta kivi ennen kuin asetat sen laastiin.
Kiitos, sitten vaikuttaa siltä, että säkki cement A sopii hyvin. Luuletko, että voin myös käyttää sitä sockel-puts, joka minulla on varastossa?
/J-backen
/J-backen
Klikkaa tästä vastataksesi