En ollut käyttänyt karkeabetonia, valitse hienobetoni sen sijaan. Sitten on helpompi säätää, koska hienobetoni sisältää pienempiä kivenkokoja verrattuna karkeabetoniin. Onhan riskinä, että karkeabetonin kivenkoko tekee siitä, ettei korkeutta voi säätää yhtä helposti kuin betonilla, jossa on pienempi kivenkoko. Sinun pitäisi myös yrittää saada jonkinlainen raudoitus "betonikakkusi" alle, jotta se ei halkeile ja liuskekivisi irtoa.