Hei! Aion luultavasti käyttää Huntonin 25 mm paksua asfaboardia talossa kesällä. Katsoin heidän suositusta nauloista ja siellä lukee 2,8x65, oletan että se tarkoittaa 65 mm huopanaulaa koska huopanaulaa käytetään yleensä asfaboardiin. Mietin siksi onko jotain muuta vaihtoehtoa koska niin pitkiä kone-nauloja ei ole olemassa? Vai täytyykö naulata käsin? /Axel
 
Suuri kallo on se ja sitten tarvitaan vasara ja lihastyö. Voi käyttää toista naulaa ja puolisuuri pesä pieni reikä. Näin kiinnitetään eristys tietyissä tapauksissa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.