Onnistuin epäonnistumaan kiinnikkeen valamisessa betonimöykkyyn, jotta saisin postilaatikon kiinnitettyä. Minulla on pakettilaatikko ja hankin tällaisen sen kiinnittämiseen:

Metallilevy, jossa on useita kiinnitysreikiä ja ulkonevia metallitappeja, joita käytetään pakettipostilaatikon asennukseen.

Käytin Finjan "gjuta enkelt", joka on vain kaadettava sopivalla määrällä vettä kuoppaan ja sekoitettava.

Finja Gjuta Enkelt -sisäpiensä, valkoinen säkki, tarkoitettu yksinkertaiseen betonin valamiseen, ohjeet kuvattu säkissä.

Luulen, että heilutin kiinnikettä liikaa saadakseni sen vaateriin betonissa, joten se kovettui hieman väljällä. Joka tapauksessa kiinnike heiluu ja siten myös postilaatikko, enkä halua kaivaa möykkyä ylös, hakata kiinnikettä ja aloittaa alusta.

Onko jotain sopivaa täytettä, joka kovettuu niin, että heilahdus katoaa..? Mieluiten helposti virtaavaa, jotta se täyttää hyvin ontelon.

Olen ostanut tällaisen, mutta en ole vielä kokeillut sitä, koska en tiedä kuinka vaikeaa massan puristaminen sisään on
Kuva TOX Liquix Plus 7 -kiinnitysmassapatruunasta, tilavuus 165 ml. Käytetään kiinnitysten korjaamiseen betonissa.

Mitä luulette?

Farstatjej90
Voitko kääntää kiinnikkeen ja nostaa sen ylös? Luulen, että olisi parasta, jos "aloittaisit uudelleen" ja poraisit kaksi reikää, puhdistaisit ja sitten käyttäisit jotain ankkurimassaa. Sen täytyy olla ulkokäyttöön sopiva. Vain yrittämällä puristaa olemassa olevaan aukkoon voi olla huonompaa...

Siellä on reippaita mutkia rautojen loppupäissä, joten voi olla vaikea vääntää niitä ylös ikävä kyllä... Jaksa-jaksa...

Kuinka se voisi mennä huonommaksi? Ei paljon paremmaksi, voin ymmärtää? Tarkoitatko, että se halkeaa kokonaan tai jotakin sellaista?

Geggamojan toimi hyvin, se täytti raot tankojen ympärillä ja vakautti ne.
Metallitanko ja mutteri kiinnitettynä maahan, ympärillä sininen muovi ja puunpaloja. Alapuolella maa näkyy epätasaisena. Metallitangon ympärillä geelimäistä täyteainetta, jota käytetään vakauttamaan tankojen kiinnitystä epävakaalla alustalla.

Valitettavasti itse alusta kiinnityksessä kuitenkin huojui, koska sillä ei ollut suoraa yhteyttä maahan (minkä minun olisi ehkä pitänyt arvata). Mutta hieman soraa ja kivenlaatta metallilevyn alla vähensivät tämänkin heilumisen hyväksyttävälle tasolle.

• Tykkään
Perplexus
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.