3 109 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Kiillota klinkkerillä päällystetty portaikko
Hei!
Tarvitsen kaiken mahdollisen avun portaamme kanssa, joka on rumin, mitä olen nähnyt. Voinko siistiä tätä? Toisella puolella on pieni reikä, mutta muuten se on ehjä.
Tarvitaanko raudoitusta?
Täytyykö minun poistaa klinkkerit? (tuntuu turhalta)
Alusmaali ensin oletan?
Onko vain laitettava laasti sen jälkeen?
Miten teen portaiden välissä? Täytyykö minun olla lauta, joka pitää laastin paikallaan sen kovettuessa vai voinko vain siistiä paikan?
Paljon kysymyksiä, toivottavasti joku voi auttaa minua.
Jos jollakulla on jotain muuta vinkkiä, miten saada paikka paremman näköiseksi, se otetaan mielellään vastaan.
Tarvitsen kaiken mahdollisen avun portaamme kanssa, joka on rumin, mitä olen nähnyt. Voinko siistiä tätä? Toisella puolella on pieni reikä, mutta muuten se on ehjä.
Tarvitaanko raudoitusta?
Täytyykö minun poistaa klinkkerit? (tuntuu turhalta)
Alusmaali ensin oletan?
Onko vain laitettava laasti sen jälkeen?
Miten teen portaiden välissä? Täytyykö minun olla lauta, joka pitää laastin paikallaan sen kovettuessa vai voinko vain siistiä paikan?
Paljon kysymyksiä, toivottavasti joku voi auttaa minua.
Jos jollakulla on jotain muuta vinkkiä, miten saada paikka paremman näköiseksi, se otetaan mielellään vastaan.
Viimeksi muokattu:
Tarkoitatko, että haluat putsata klinkkeriä?
Jos näin on, helppo vastaus on ei.
Se ei tartu, eikä ole tavallista laittaa kipsiä kävelypinnoille.
Sinun tilanteessasi poistaisin ehdottomasti klinkkerin ja laittaisin sitten uuden klinkkerin.
Jos näin on, helppo vastaus on ei.
Se ei tartu, eikä ole tavallista laittaa kipsiä kävelypinnoille.
Sinun tilanteessasi poistaisin ehdottomasti klinkkerin ja laittaisin sitten uuden klinkkerin.
Klikkaa tästä vastataksesi