340 lukukertaa ·
8 vastausta
340 lukukertaa
8 vastausta
Kiilat putkenkannakkeisiin - mistä löytää?
Joitakin kiiloja syöksytorvien putkikourujen kohdalla on kadonnut, joten tarvitsen ostaa uusia, sekä punaisia että valkoisia.
Valitettavasti minulla on erittäin vaikeaa löytää sellaisia netistä. Löydän vain rakennuskodista.se ja lattiatkauppa.se:stä, joita pidän epäluotettavina.
Onko kellään vinkkejä, mistä voisin löytää sekä punaisia että valkoisia kiiloja?
Valitettavasti minulla on erittäin vaikeaa löytää sellaisia netistä. Löydän vain rakennuskodista.se ja lattiatkauppa.se:stä, joita pidän epäluotettavina.
Onko kellään vinkkejä, mistä voisin löytää sekä punaisia että valkoisia kiiloja?
Mainitse YKSI rakennuskauppa, jossa on punaisia kilar som reservdel. Olen nimittäin käynyt neljässä, eikä missään ole.
Besserwisser
· östergötland
· 2 776 viestiä
Kaikki... jos tilaat..
Mutta lindab, bevego, alsell ovat taatusti
Mutta lindab, bevego, alsell ovat taatusti
Katsoin juuri, listahinta on 17,12kr kappale sisältäen ALV:n, jos tunnet jonkun, osta käteisellä heidän asiakasnumerolla. Pitäisi onnistua vaikka ottaisivat sen Hallsbergista.Suvi5700 sanoi:
Olemme tilanneet muutaman kerran bygghemma ja sen "kloneilta". Ja se on toiminut ihan hyvin, jopa tavaran (stupränna) kanssa, joka oli vaurioitunut toimituksessa.A Andreas12345 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi