Joitakin kiiloja syöksytorvien putkikourujen kohdalla on kadonnut, joten tarvitsen ostaa uusia, sekä punaisia että valkoisia.

Valitettavasti minulla on erittäin vaikeaa löytää sellaisia netistä. Löydän vain rakennuskodista.se ja lattiatkauppa.se:stä, joita pidän epäluotettavina.

Onko kellään vinkkejä, mistä voisin löytää sekä punaisia että valkoisia kiiloja?

Mikä tahansa rautakauppa. Tiedäthän, kauppoja joihin mennään sisälle ja otetaan tarvittava tavara. Sen jälkeen mennään kassalle ja maksetaan. Sitten mennään ulos 😀.

• Tykkään
Suvi5700
  • Laddar…
Mainitse YKSI rakennuskauppa, jossa on punaisia kilar som reservdel. Olen nimittäin käynyt neljässä, eikä missään ole.

Kaikki... jos tilaat..
Mutta lindab, bevego, alsell ovat taatusti

Suvi5700
plåtrickard plåtrickard sanoi:
Kaikki... jos tilaat..
Mutta lindab, bevego, alsell ovat taatusti
Ja jos menet sinne yksityishenkilönä ilman 90 % alennusta, tulee kalliita kiiloja. Silloin tulee halvemmaksi ostaa uusia putkikannattimia byggmaxista.

Suvi5700 Suvi5700 sanoi:
Ja jos menee sinne yksityishenkilönä ilman 90 % alennusta, siitä tulee kalliit kiilat. Silloin tulee halvemmaksi ostaa uudet rörsvep byggmaxista
Juuri niin. 💸

A Andreas12345 sanoi:
Juuri niin. 💸
Kuinka monta tarvitset? Täydelliset punaiset maksavat alle 50 lappu, joten jos kyseessä on vain muutama, ei ehkä kannata etsiä irrallisia koloja?

Suvi5700 Suvi5700 sanoi:
Ja jos sinne menee yksityishenkilönä ilman 90 % alennusta, tulee kalliita pultteja. Silloin tulee halvemmaksi ostaa uusia putkikannakkeita byggmaxista
Katsoin juuri, listahinta on 17,12kr kappale sisältäen ALV:n, jos tunnet jonkun, osta käteisellä heidän asiakasnumerolla. Pitäisi onnistua vaikka ottaisivat sen Hallsbergista.

A Andreas12345 sanoi:
Valitettavasti minulla on hyvin vaikea löytää sellaisia netistä. Löydän vain sivustolta bygghemma.se ja golvshop.se, joita pidän epäluotettavina.
Olemme tilanneet muutaman kerran bygghemma ja sen "kloneilta". Ja se on toiminut ihan hyvin, jopa tavaran (stupränna) kanssa, joka oli vaurioitunut toimituksessa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.