Nyt katsotaan, olenko ymmärtänyt oikein, mitä rouva Lind ym. kirjoitti "kivi vs. puu".

Jos rakentaa talon kevytbetonista... oikein paksusta sellaisesta... noin 45 cm, tarvitseeko silloin eristää taloa puulla ja muilla sisäpuolella?

Mutta silloinhan ei voi tapetoida vaan täytyy maalata koko talo, vai olenko ymmärtänyt väärin taas?

Voiko talon tehdä kokonaan kivestä, siis ulkoseinät, eikä eristää niitä... ja sitten laittaa puuta kaikkiin muihin seiniin, vai tuleeko se oudoksi... ajattelin vähän niin, että voisi tapetoida...
vai pitäisikö myös siinä pysyä LB:ssä ja maalata seinät? 8)
 
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin sinulla on se. Ei tarvitse eristää, mutta se vaatii paksut seinät.

Voidaan tapetoida kevytrakenteinen seinä. Kuitenkin saattaa olla järkevää tasoittaa ensin.

Se oli amatöörin vastaus, nyt katsotaan mitä asiantuntijat sanovat. ;D
 
Sinä ja minä Niklas, sinä ja minä...hehe

Yhtä kokemattomia ja meillä on molemmilla hölmönleima ;D
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.