17 492 lukukertaa ·
9 vastausta
17k lukukertaa
9 vastausta
Kestävyys kevyt käsitasoite?
Pitäisi ehkä sekoittaa joku ruokalusikallinen/teelusikallinen, boracol ämpäriin ennen kuin laittaa sen syrjään ...ByggaNytt sanoi:
Totta kai, sitten varmaan pitäisi pakkeloida kokomaskin kanssa jälkikäteen ...
minulla on ollut joku ämpäri, joka on säilynyt pitkään, tullut vähän "sitkeämmäksi" mutta sitten lisännyt vähän vettä saadakseni oikean koostumuksen takaisin
Tämä oli joku kipsispackelin tyyppi ja en tiedä pitäisikö niin tehdä, mutta se toimi hienosti!
laita "gladpack" ämpärillisen tasoitteen pinnalle, jos sen pitää seistä kuukausia, jotta tasoite pysyy paremmin, sileytä vain pinta ja laita päälle "gladpack".
Homehtunut tai kuivunut on yleensä sääntöni, kun se pitää heittää pois, purkin päivämääristä en välitä.
Homehtunut tai kuivunut on yleensä sääntöni, kun se pitää heittää pois, purkin päivämääristä en välitä.
Pienellä riskillä ennätys vanhasta ketjusta, mutta tyhmää avata uutta.
Aion tasoittaa pienemmän seinän, noin 5 neliömetriä. Minulla oli ämpäri tasoitetta jäljellä autotallissa silloin kun se rakennettiin. Avattuani sen huomasin, että pinnalla oli kerrostumaa, kuten kaikilla maaleilla kun ne ovat seisseet jonkin aikaa. Käytin tasoituslasta ja sekoitin.
Tasoite vaikuttaa hyvältä koostumukseltaan ja käyttäytyy kuin mikä tahansa tasoite. Se on kuitenkin noin 5 vuotta vanha.
Jos se näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä, onko riskiä että jotain menee pieleen? Voiko tasoite vanhentua muulla tavalla?
Ämpäri on ollut autotallissa, noin 8-12 astetta ympäri vuoden.
Terveisin
Aion tasoittaa pienemmän seinän, noin 5 neliömetriä. Minulla oli ämpäri tasoitetta jäljellä autotallissa silloin kun se rakennettiin. Avattuani sen huomasin, että pinnalla oli kerrostumaa, kuten kaikilla maaleilla kun ne ovat seisseet jonkin aikaa. Käytin tasoituslasta ja sekoitin.
Tasoite vaikuttaa hyvältä koostumukseltaan ja käyttäytyy kuin mikä tahansa tasoite. Se on kuitenkin noin 5 vuotta vanha.
Jos se näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä, onko riskiä että jotain menee pieleen? Voiko tasoite vanhentua muulla tavalla?
Ämpäri on ollut autotallissa, noin 8-12 astetta ympäri vuoden.
Terveisin
Klikkaa tästä vastataksesi