3 643 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
Keskuspölynimuri!
Hei! Aiomme nyt ostaa keskuspölynimurin taloomme ja ajattelin kysyä, tiedättekö mitään hyvistä merkeistä jne. Aiomme käyttää keskuspölynimuria vain yhdessä kerroksessa, noin 132 m².
Ajattelemme Allawayta tai Huskyä, onko jollakulla kokemusta näistä?
Kiitollinen vinkeistä!
Ajattelemme Allawayta tai Huskyä, onko jollakulla kokemusta näistä?
Kiitollinen vinkeistä!
Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä. :-/ Olin täysin innostunut huskysta, kunnes menin katsomaan niitä. Minulle valinta oli allaway, en muista tarkalleen sen nimeä nyt, koska emme ole vielä saaneet sitä. Siirsimme toimitusta siihen asti, kun talo tulee.
Luulen kuitenkin, että ne ovat melko samanlaisia. Valintani päätyi allawayhun, koska siinä oli sisäänrakennettu äänenvaimennin ja sitten niiden hienot liittimet putkiin.
Helpottaa vähän sitä, joka asentaa CD:n.
Myös siksi, että on paljon varaosia, jos joskus tarvitsee vaihtaa jotain.
Mutta tiedän, että se on vaikea valinta. Voi kuinka epäröin ennen kuin päätin
Luulen kuitenkin, että ne ovat melko samanlaisia. Valintani päätyi allawayhun, koska siinä oli sisäänrakennettu äänenvaimennin ja sitten niiden hienot liittimet putkiin.
Myös siksi, että on paljon varaosia, jos joskus tarvitsee vaihtaa jotain.
Mutta tiedän, että se on vaikea valinta. Voi kuinka epäröin ennen kuin päätin
On keskusteltu monta kertaa aiemmin 
http://www.google.se/search?sourcei...G:sv&q=centraldammsugare+site:byggahus.se
http://www.google.se/search?sourcei...G:sv&q=centraldammsugare+site:byggahus.se
Beamilla on hienoja tavaroita! Ajattelin ensin ottaa Huskyn, mutta muutin mieleni tarkasteltuani tarkemmin. Niillä on muuten sama putkijärjestelmä, 50 mm liimattuja valkoisia putkia. Katso Råd&Rön:n kotisivut. Siellä on testi, jota voi harkita.
Min kaksivaiheinen Nilfisk (palace) toimii edelleen hyvin, mutta vaikuttaa siltä, että kahvan virtakytkin ei kestä rakennuspölyä... Se "naksahtelee" joskus. Muuten olen erittäin tyytyväinen, erityisesti siihen, että se on voimakas imukyky.
Klikkaa tästä vastataksesi