Täydentävä kysymys aiheesta: Jos kellari on "niin ja näin salaojitettu", onko se todella ok rappata kipsilaastilla (luonnonkipsi) vai pitäisikö käyttää tavallista laastia? Kipsi onhan yksinkertaisempaa ja sitä voi itse asiassa hioa, jotta siitä tulee sileä ja hieno.