Täydentävä kysymys aiheesta: Jos kellari on "niin ja näin salaojitettu", onko se todella ok rappata kipsilaastilla (luonnonkipsi) vai pitäisikö käyttää tavallista laastia? Kipsi onhan yksinkertaisempaa ja sitä voi itse asiassa hioa, jotta siitä tulee sileä ja hieno.
 
kipsi hengittää, joten miksi ei...

jos sinulla kuitenkin on niin, että seinät kastuvat joskus, niin kipsi pehmenee verrattuna rappaukseen (mikä on arvotonta)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.