1 034 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Kellarin seinä
Hei!
Aiomme kunnostaa huoneen kellarissa, mutta emme tiedä, mitä tehdä seinien kanssa. Kalkkijäänteet on raaputettava pois ja seinät pohjustettava, mutta mitä sitten!? Pitäisikö meidän käyttää betonia, tasoitetta vai jotain muuta saadaksemme mahdollisimman tasaisen pinnan? Sen jälkeen seinät vain maalataan. Kiitollinen vinkeistä!
Aiomme kunnostaa huoneen kellarissa, mutta emme tiedä, mitä tehdä seinien kanssa. Kalkkijäänteet on raaputettava pois ja seinät pohjustettava, mutta mitä sitten!? Pitäisikö meidän käyttää betonia, tasoitetta vai jotain muuta saadaksemme mahdollisimman tasaisen pinnan? Sen jälkeen seinät vain maalataan. Kiitollinen vinkeistä!
Joku saa mielellään korjata minua... Mutta värivalmistajien mukaan se on liioiteltua silikaattimaalilla. Heidän mukaansa kaikki tavalliset seinämaalit ovat diffuusioavoinna.
Teknosilla on jokin väri erityisesti juuri kellareihin, joka ei ole silikaatti, on edullisempi ja tekee työn niin kuin olen ymmärtänyt.Viktor.J sanoi:
https://www.teknos.com/sv-SE/produkter/basement/
Klikkaa tästä vastataksesi
