Hei!
Aiomme kunnostaa huoneen kellarissa, mutta emme tiedä, mitä tehdä seinien kanssa. Kalkkijäänteet on raaputettava pois ja seinät pohjustettava, mutta mitä sitten!? Pitäisikö meidän käyttää betonia, tasoitetta vai jotain muuta saadaksemme mahdollisimman tasaisen pinnan? Sen jälkeen seinät vain maalataan. Kiitollinen vinkeistä!
 
  • Kellariseinämä, jossa näkyy kalkkijäämiä ja epätasaisuuksia, odottamassa korjaustoimia tasaista pinnan saamista varten.

Paras vastaus

kaavi seinä, verkko, hienosäätää, maalata silikaattimaalilla tai muulla diffuusioavonaisella.
 
  • Tykkään
adzis
  • Laddar…
Joku saa mielellään korjata minua... Mutta värivalmistajien mukaan se on liioiteltua silikaattimaalilla. Heidän mukaansa kaikki tavalliset seinämaalit ovat diffuusioavoinna.
 
Viktor.J Viktor.J sanoi:
Joku voi mielellään korjata minua... Mutta värivalmistajien mukaan kyseessä on silikaattiväri liioiteltuna. He väittävät, että kaikki tavalliset seinävärit ovat diffuusiolle avoimia.
Teknosilla on jokin väri erityisesti juuri kellareihin, joka ei ole silikaatti, on edullisempi ja tekee työn niin kuin olen ymmärtänyt.

https://www.teknos.com/sv-SE/produkter/basement/
 
S salkin85 sanoi:
kaavi seinä, verkko, rapata, maalata silikaattimaalilla tai muulla diffuusioavoin.
Kiitos!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.