Minulla on varasto, joka sijaitsee suoraan terassin alla. Kyseessä on talon ja kellarin laajennus vuodelta 1979. Siellä sisällä oli lastulevy-/masoniittilevymäinen katto, joka oli aaltoilevaa. Nyt siellä sisällä alkoi haista melko pahalta, joten päätin repiä koko paskan alas.

Yläpuolella on asennettu kivivillalevyjä (katso kuva) suoraan betonia vasten. Nyt olen poistanut ne ja yrittänyt raaputtaa jätteet pois, mutta se ei ollut helppoa.

Mutta kysymys kuuluu, mitä minun pitäisi tehdä nyt? Jatka raaputtamista kunnes betoni on täysin puhdas, poista pahimmat osat ja selvitä, voiko maalata? Tasoitella uutta betonia tai jotain rappausta päälle? Ei tarvitse olla erityisen tyylikästä, enkä usko, että sen tarvitsee olla erityisen eristettykään. Meillä on se vain varastona.

Kaikki vinkit ovat tervetulleita!

• Kuva esittää varaston sisäkattoa, jossa on osittain irrottamalla poistettu kivivillalevyjä, ja alapuolella on tyhjät seinähyllyt.
  • Kuva varastosta, jossa repaleinen katto ja kivivillalevyjä. Lattialla roskia ja oikealla puulaatikosto. Valo tulee ikkunasta.
  • Varasto, jossa betonikatto ja ikkuna, vaneria lattialla ja puiset hyllyt sivussa. Katossa villa jäämiä, huoneella karu ulkonäkö.
Niskajumin varoitus! Aschtung! Hioa ehkä kirahvilla?

• Tykkään
JohanCarlsson75
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Niskajumin varoitus! Aschtung! Hio kirahvilla ehkä?
Ajatus on käynyt mielessäni. Tähän asti kaikki on irronnut helposti maalikaapimella, mutta nyt on ehkä aika raskaampaan kalustoon.

Kaikki on blästräystä, mutta se aiheuttaa myös melko paljon sotkua.

• Tykkään
SamuelA90
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
alt är att blästra men det stökar ner rätt mycket också
Joo se kuulostaa sotkuiselta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.