olen tekemässä keittiöremonttia kotona ja ajattelin laittaa remonttikipsilevyä, koska vanhojen kaakelien purkaminen vei mukana vähän rappausta betoniseinistä. joten tulee olemaan 6 mm kipsiä ja sitten betonia. miten kiinnitän uuden keittiöni tähän alustaan? pitäisikö tulpan olla betonia vai kipsiä varten? kiitos vastauksesta. terv. johanna

Betonitulppa.
Mutta, olet siis ajatellut liimata 6mm päälle laatoitusta varten? Sen voit liimata jälkikäteen. Siinä tapauksessa, tai käytä kipsilaastia ja vältät kipsin :(

Epäiletkö, että sinulla on hålsten tai tegel rappauksen takana, käytä tällöin siihen sopivia proppuja. Esimerkiksi tämä http://www.kruge.se/MeaPlugg.htm Jos kuitenkin on kyseessä betoni, käytä betoniproppuja. Kipsiproppuja käytetään vain, kun sinulla on runkotettu seinä kipsillä.

ajatus on, että uusi laatoitus ei tule olemaan niin korkealla kuin se, joka minulla on nyt, ja ajattelin laittaa kipsilevyn tasoittaakseni ja maalata valkoiseksi sen osan, joka ei tule olemaan laatoitettu ja laittaa sitten, olin ajatellut, kipsilevyn lattiasta kattoon vai onko se tarpeettoman paljon?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.