Jos sinulla on litteä ilmanvaihdoton levy ja asetat patjan sen päälle, saat hometta.

Philip lindau Philip lindau sanoi:
Tarkoitatko sellaista, joka liitin ensimmäiseen viestiini mutta yksityiskohtaisemmin?
Kyllä. Mihin ajattelit laittaa reglarna jne.

Törmäsin tähän vanhempaan keskusteluun ja halusin lisätä, että olen saanut hyviä tuloksia käyttämällä yksinkertaisia ilmanvaihto kiiloja tai ohuita säleitä patjan alla. Ne ovat halpoja ja pitävät ilman liikkeessä nostamatta patjaa liikaa. Onko kukaan täällä kokeillut porata muutamia reikiä itse lautaan ilmavirran lisäämiseksi?

T Typografs sanoi:
Jag stötte på den här äldre diskussionen och ville lägga till att jag har haft bra resultat med att använda enkla ventilationskil eller tunna ribbor under madrassen. De är billiga och håller luften i rörelse utan att höja madrassen för mycket. Har någon här provat att borra några hål i själva brädan för att öka luftflödet?
Minä. Kun olin opiskelija, minä ja kaverini rakensimme useita skybeds, myös rei'itetyillä laudoilla. Mielestäni ideasi on hyvä, kunhan se ei aiheuta aaltoilua patjassa. Paras skybedini oli saranoitu ja saattoi taittua ylös, kun tarvittiin enemmän tilaa alapuolella.

Minulla oli sama ongelma valita jotain kestävää, joka ei söisi koko huonetta, ja lasten kerrossänky https://www.coolkidsbed.com/product-category/bunk-bed osoittautui helpoimmaksi tavaksi vapauttaa lattiapinta-alaa. Pidin siitä, että joissakin vaihtoehdoissa oli sisäänrakennettuja työpöytiä ja säilytystilaa, joten en tarvinnut ylimääräisiä huonekaluja. Hintahaarukka oli myös kohtuullinen, joten pystyin keskittymään enemmän ominaisuuksiin kuin budjettini venyttämiseen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.