13 806 lukukertaa ·
13 vastausta
14k lukukertaa
13 vastausta
Kattovalaisimien kattokoolaukset
Miten minun pitäisi rakentaa sisäkattoa spottivaloilla?
Ajattelin käyttää 45x45 koolauksia, mutta mietin pitäisikö ne laittaa molempiin suuntiin niin sanotusti?
Vai riittääkö, että laitan yhden rivin?
Ehkä huonosti selitetty, mutta toivottavasti joku ymmärtää 😊
Ajattelin käyttää 45x45 koolauksia, mutta mietin pitäisikö ne laittaa molempiin suuntiin niin sanotusti?
Vai riittääkö, että laitan yhden rivin?
Ehkä huonosti selitetty, mutta toivottavasti joku ymmärtää 😊
Joo, ajattelin sitä, niin jää tilaa letkuille ja muille spotteja varten. Forestia on katon nimi, jonka aion hankkia.
Okei, oikein hyviä vinkkejä täällä😊
Tiedätkö joku hyviä led-spotteja?
Tiedätkö joku hyviä led-spotteja?
Me käytimme Hidealite comfort G2, melko kalliita mutta mielestämme toimivat hyvin sekä asennuksen että käytön aikana (yksi ohjainyksikkö per lamppu). Huomasin nyt, että siitä on myös versio nimeltä "tune", joka antaa keltaisempaa valoa kun himmentää ja valkoisempaa valoa kun valoteho on korkeampi - kuulostaa mielenkiintoiselta.Korvmedbröd sanoi:
Jäsen
· Blekinge
· 12 229 viestiä

Mihin suuntaan laitat katon sitten?🤔 Onko sillä oikeastaan merkitystä?
Ajattelin vaan, että on helpompaa laittaa rimat poikittain sen sijaan, että ne olisivat saman suuntaisesti kuin katon pitäisi olla.
Ajattelin vaan, että on helpompaa laittaa rimat poikittain sen sijaan, että ne olisivat saman suuntaisesti kuin katon pitäisi olla.
Jäsen
· Blekinge
· 12 229 viestiä
Bikden on kierretty, kaikki on jo kiinnitetty kattoon. Halusin koolaukset poikittain nykyisiin puulankkuihin nähden ja kehys ympärille. Sen alle tuli kipsilevyä, joka ei ole kiinnitetty mihinkään erityiseen suuntaan.
Vaihdoinkin vanhat halogeenispottini uusiin Philipsin led-lamppuihin, jotka ostin Jula:sta noin 100 kruunun kappalehintaan. Ne olivat myös himmennettäviä. Olen erittäin tyytyväinen. Kesämökillä olen vaihtanut 12 voltin spotit Biltemans led-lamppuihin, ainoana haittana on, että ne häiritsevät stereoita!
Klikkaa tästä vastataksesi